Skip to main content

Hi, sinds gisteren is het internet op mijn mobiel ontzettend traag. Pagina's laden niet meer, foto's openen niet meer op facebook of instagram… Ik heb al nieuwe software update gedaan, telefoon al 3x compleet uitgezet, probleem blijft. Ben ik de enige? Ik heb een iphone 13 met IOS 16.7

Hi @Micha77 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken van je probleem zodat onze netwerkspecialisten dit verder kunnen onderzoeken. Als je naar onze dekkingskaart gaat en je postcode invoert en klikt op Meld en probleem dan kun je daar je probleem uitgebreid omschrijven zodat onze netwerkspecialisten dit verder kunnen oppakken. 

Ik hoor graag of je zo verder komt! 


Hi,

 

Sinds mijn tele2 is veranderd naar odido, ervaar ik problemen met mobiel internet. Verbinding is trager geworden. Ik heb unlimited internet en vaak als ik video kijk, is de beeldkwaliteit nu 360 terwijl ik voorheen altijd 1080 kon kijken. 


Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kun je controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken van je probleem zodat hun netwerkspecialisten dit verder kunnen onderzoeken. Als je naar de Odido dekkingskaart gaat en je postcode invoert en klikt op Meld en probleem dan kun je daar je probleem omschrijven.


Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kun je controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken van je probleem zodat hun netwerkspecialisten dit verder kunnen onderzoeken. Als je naar de Odido dekkingskaart gaat en je postcode invoert en klikt op Meld en probleem dan kun je daar je probleem omschrijven.

Hi Eric,

 

Nee helaas heb ik die mogelijkheid niet om mijn simkaart te testen op een ander telefoon. Ik heb nu simkaart van odido zelf besteld misschien dat het echt daar aan ligt. Als het dan nog niet lukt, dan ben ik ook meteen klaar met odido en heb ik genoeg reden om over te stappen naar een ander provider. 


Ik heb het ook getest met een andere telefoon en alsnog heb ik maar maximaal 8mbps.

Al gebeld met service en nu maar afwachten tot ik terug gebeld wordt door een persoon van Odido die er verstand van heeft?

Als dit zo blijft weet ik het inderdaad ook. Abonnement afronden en overstappen.


Hallo @Huseyin92, het zou heel goed kunnen dat het aan je simkaart ligt en ik verneem graag een reactie of het probleem hiermee is verholpen! 

 

@nizamovic10 Begrijp ik het goed dat je het probleem ook hebt, als je je simkaart in een ander toestel stopt? Dan ligt het vermoedelijk aan je simkaart en kan ik kosteloos een nieuwe voor je bestellen. Of is dat al gedaan door een collega? 

Ik verneem het graag! 

Groet, 

Pharwin


Is allebei al gedaan.

In ander toestel proberen. Alsnog slecht. Nieuwe simkaart. Alsnog slecht.…

Snap dan niet dat er gelijk iemand geregeld wordt die van service meekijkt ofz. 

"Ik wordt teruggebeld" maar voor alsnog betaal ik vollop en kan niks gebruiken


Niks werkt! Ook nieuwe simkaart hielp niet. Ik heb vervolgens naar 5g  overgezet alsnog niks. Zolang je bereik slecht is, schiet niks op. Ik weet het wel hoor wat ik na een jaar ga aanschaffen. Voorlopig hoef ik niks van jullie meer! Volle bak betalen en slecht service ervoor terug krijgen. En als maar met zelfde ideeën komen maar met een oplossing, ho maar ! Dit is gewoon mensen aan de lijn houden en voor de gekhouden. We zijn al maanden verder en geen enkel verbetering. Is toch lachwekkend provider ? Kijk voor de grap eens hoeveel klanten er zullen afstappen. 

 

Steeds meer mensen zullen weggaan! 

Believe me! 


Hoi @Huseyin92 en @nizamovic10 , wat apart dat jullie met een nieuwe simkaart nog geen betere verbinding hebben. Ik wil dit graag voor jullie laten onderzoeken bij onze netwerkspecialisten. Kun je onderstaande gegevens voor me verzamelen en via een privébericht naar me sturen? Dan zet ik direct een case door!

  • Waar ondervond je het probleem? Buiten, binnen, onderweg in de auto of onderweg in de trein
  • Meer informatie over de locatie: Thuis, plek van werk/studie, woon-werk verkeer of overig?
  • Gaat het naast mobiel internet ook om bellen?
  • Wat is het merk + type van je toestel?
  • Kun je 3 recente voorbeelden geven wanneer je een slechte verbinding had: datum + tijdstip
  • 06-nummer en e-mailadres waarop we je kunnen bereiken

Reageer