Skip to main content

Onhandigheden chatbot workflow als er geen bereik is

  • 30 June 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Er is, zoals ondertussen bekend, een storing. Toen het nog niet bekend was ging ik maar kijken of een medewerker mij zou kunnen helpen.

Kom je uiteraard bij Izzy terecht als poortwachter. Prima functie, handige tips, alleen een ongelofelijk onhandige workflow. Ik noem dat ik geen bereik heb, dus geen internet of telefonie. Na een basis check storingen krijg je de vraag of je openstaande facturen hebt. Met een link naar mijn odido. Uiteraard 2fa dus kan ik niet in. Later eenvraag over blokkade. Zelfde verhaal, ik kan geen sms ontvangen.

En aan het einde krijg je de optie om met een medewerker te praten. Behalve dat er niet eentje is, dus mag je bellen (je ziet hier het probleem hoop ik)

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joop, van harte welkom op de Community! Ik heb je feedback direct doorgegeven aan mijn collega's van de Chatbot-afdeling. We gaan de flow voor storingen verbeteren. We merken dat een aantal klanten niet goed geholpen wordt met deze flow. Bedankt voor de feedback, ook over 2FA. Ik hoop natuurlijk dat het niet meer voor komt, maar mocht je in de toekomst nog eens problemen ervaren of gewoon een vraag hebben, weet dan dat je altijd welkom bent om een topic te starten hier op de Community. Ook op Facebook en X staan we voor je klaar!

Reageer