Skip to main content

2 september zijn werkzaamheden aan de dichtstbijzijnde zendmast afgerond. Ondanks goede hoop en en een nieuwe simkaart. Nog steeds maximaal 7mb download en 4 mb upload , Buiten dus, binnen is het helemaal een drama.  Dekkings kaart is helemaal niet te openen op dit moment ( 403 error forbidden)

gaat lekker zo 

Hi @Zappelin, goed bereikbaar zijn is natuurlijk aan absolute must en ik ga er daarom ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat we dit gaan oplossen. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de verbinding op jouw locatie binnen goed zou moeten zijn en buiten zelfs zeer goed. Je geeft echter aan dat dit bij jou niet het geval is. Om deze reden zou ik je willen vragen om (eventueel opnieuw) een melding te maken via onze dekkingskaart, zodat onze netwerkspecialisten de problemen voor je kunnen onderzoeken en verklaren. Mocht de pagina niet direct werken, dan helpt het vaak om een andere browser te gebruiken of om je cookies te verwijderen. Laat je mij weten of dit lukt?

Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. We kunnen je dan meer duidelijkheid geven én zoeken naar een oplossing voor je!

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, dan weet je mij te vinden!


Dag Sam,

 de dekkingskaart geeft: 

 

dus dat is lastig om te doen


Hi @Zappelin, bedankt in ieder geval voor het proberen! Omdat de dekkingskaart het op dit moment niet doet, heb ik handmatig een melding voor je doorgezet naar de technische dienst. Binnen uiterlijk 4 kalenderdagen nemen ze telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Als ze je niet te pakken krijgen, sturen ze altijd een sms of e-mail met aanvullende informatie. Zo ben je altijd op de hoogte! Wil je voor mij in de tussentijd checken of je software up-to-date is? Dit helpt vaak ook! Als je hier nog vragen over hebt, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!


Hi @Zappelin, bedankt in ieder geval voor het proberen! Omdat de dekkingskaart het op dit moment niet doet, heb ik handmatig een melding voor je doorgezet naar de technische dienst. Binnen uiterlijk 4 kalenderdagen nemen ze telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Als ze je niet te pakken krijgen, sturen ze altijd een sms of e-mail met aanvullende informatie. Zo ben je altijd op de hoogte! Wil je voor mij in de tussentijd checken of je software up-to-date is? Dit helpt vaak ook! Als je hier nog vragen over hebt, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!

Dag Anouk

software van de telefoon, is helemaal bij, tenminste ik neem aan dat je die software bedoelt. 
Verder heet de technische dienst contact opgenomen, en gemeld dat de verbinding hier inderdaad slecht is, en dat daar de komende tijd niets aan veranderd. Kortom we zitten hier in een zwart gat, en ondanks ronkende advertenties dat de nieuwe frequenties bij 5G de verbinding drastisch zou verbeteren, werkzaamheden aan de zendmast hier in de buurt. met ook weer een heel enthousiaste mail dat de verbindingen weer verbeterd zouden zijn, en 2 nieuwe simkaarten, want de oude tele2 simkaarten waren technisch verouderd(?). 0 mbps verbetering. 
Natuurlijk buitengebied, en niet in de randstad want ten oosten van Utrecht en ten zuiden van Rotterdam of ten noorden van Amsterdam, geen prioriteit. 
Ik heb wat compensatie aangeboden gekregen, dat is even mooi, maar op lange termijn blijft de ergernis.    


Hi @Zappelin, goed om te lezen dat de technische dienst zo snel contact met je heeft opgenomen. Het spijt mij dat we op jouw locatie nog niet ons razendsnelle 5G netwerk aanbieden, ik kan mij voorstellen dat je hier ook naar uitkijkt! Ik had je graag een indicatie willen geven over een mogelijke verbeterdatum, maar dat gaat niet. Weet dat we elke dag bezig zijn om ons netwerk nog verder uit te breiden, ik duim dan ook voor je dat ook jouw adres op niet al te lange termijn aan de beurt is. Weet dat we er altijd voor je zijn! 🍀


Reageer