Skip to main content
Beantwoord

“Nummer niet in gebruik” als mensen bij bellen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal!

Sinds gister krijgen sommige mensen die mij bellen opeens “Nummer niet in gebruik” te horen. De telefoon gaat ook niet eens over maar schiet direct naar dit bericht. Het lijkt tot nu toe alleen te zijn met mensen die KPN hebben. Ik kan wel gewoon iedereen bellen en als zij mij sms’jes sturen komen deze ook gewoon aan. 

Alvast bedankt!

Groetjes, 

Kevin

Beste antwoord door eric

Hoi @KevinPas , welkom bij de community.

Laat één van die mensen die jou niet kunnen bellen dan even met de KPN klantenservice contact opnemen en aangeven dat ze jou niet kunnen bellen. KPN heeft een eigen database waar alle porteringen in staan van Nederland en daar staat blijkbaar jouw nummer verkeerd in. Als KPN dat heeft rechtgezet kun je door alle KPN nummers weer gebelt worden.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9016 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2022

Hoi @KevinPas , welkom bij de community.

Laat één van die mensen die jou niet kunnen bellen dan even met de KPN klantenservice contact opnemen en aangeven dat ze jou niet kunnen bellen. KPN heeft een eigen database waar alle porteringen in staan van Nederland en daar staat blijkbaar jouw nummer verkeerd in. Als KPN dat heeft rechtgezet kun je door alle KPN nummers weer gebelt worden.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 juni 2022
eric schreef:

Hoi @KevinPas , welkom bij de community.

Laat één van die mensen die jou niet kunnen bellen dan even met de KPN klantenservice contact opnemen en aangeven dat ze jou niet kunnen bellen. KPN heeft een eigen database waar alle porteringen in staan van Nederland en daar staat blijkbaar jouw nummer verkeerd in. Als KPN dat heeft rechtgezet kun je door alle KPN nummers weer gebelt worden.


Hoi Eric. 
Bedankt voor uw antwoord en excuses voor mijn late reactie. 
Wonderbaarlijk genoeg was het probleem plotseling opeens opgelost! Ik heb verder dus geen contact meer gehad met KPN en heb dus geen idee wat het probleem veroorzaakte. Als het probleem zich in de toekomst nog een keer voordoet, wat hopelijk niet zo is, dan weet ik in ieder geval wat ik kan proberen.

 

Bedankt!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen