Skip to main content

Beste community,

 

Ik heb van de week een Samsung Galaxy Watch 6 Classic aangeschaft, met LTE capabiliteiten. Het is echter niet gelukt om een eSIM hier op te activeren. In het process daarvan, heb ik ook nog eens de SIM kaart van mijn telefoon gedeactiveert en kan ik absoluut niet mijn nieuwe eSIM activeren.

Het zit namelijk zo:

 

Mijn Odido telefoon nummer is verbonden aan mijn Odido account.

Het abonnement staat op naam van mijn vader

Ik heb geen verbinding met het Odido netwerk

 

Ik heb in mijn Odido account een nieuwe eSIM aangevraagd, en die gedownload* op mijn telefoon. Nu moet ik die activeren. Omdat het abonnement op naam van mijn vader staat, kan ik geen iDIN gebruiken om te verifiëren. Omdat ik geen SMSjes kan ontvangen, kan ik ook geen SMS 2FA gebruiken.

Mijn fysieke SIM kaart is niet geprovisioneerd door het Odido netwerk, dus ook deze kan ik niet gebruiken om SMSjes te ontvangen.

Kan iemand mij helpen hier bij?

Vriendelijke groet

Hoi Santiago, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct in je account gekeken en ik zie dat mijn collega je simkaart gisteren heeft geactiveerd. Werkt alles nu weer voor je? Ook als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 😄


Hoi Santiago, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad. Ik heb direct in je account gekeken en ik zie dat mijn collega je simkaart gisteren heeft geactiveerd. Werkt alles nu weer voor je? Ook als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 😄

 

Hoi Marciano,

Gelukkig heeft jouw collega met behulp van een nieuwe SIM de internet connectiviteit op mijn telefoon kunnen herstellen. Helaas is het zo dat ik geen SIM op mijn horloge kan zetten, omdat ik nog een Tele2 abonnement heb tot november. Tele2 abonnementen hebben geen mogelijkheid om dual sims aan te vragen.

Ik vrees dus dat ik dikke pech heb, maar toch bedankt!


Reageer