Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe E-sim wordt niet actief

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik klik op de knop dat er een nieuw abonnement voor me klaar staat en ik deze wil toevoegen aan mijn account,  dan krijg ik de melding ‘Er gaat iets niet goed’. Kan dit snel opgelost worden? Ik ben inmiddels al afgesloten van mijn oude abonnement, dus kan nu niet bellen. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Babbe444, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet en je je abonnement kunt toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat gister je Nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Je nummer is inmiddels volledig overgezet, wel zo fijn! Soms kan Nummerbehoud de gehele dag plaatsvinden. Ik vermoed dat je net iets te snel was en dat je Nummerbehoud nog niet helemaal was afgerond, vandaar dat je de foutmelding te zien kreeg bij het toevoegen van je abonnement. 

Ik zie bij je abonnement dat je eSIM nu ook op actief staat. Het gaat om het simkaartnummer wat eindigt op ***0668. Kun je voor de zekerheid checken of de juiste eSIM gekoppeld staat in je toestel? Dit kan je checken via de instellingen van je toestel > simkaart beheer > ICIDD nummer. Of op de brief van de eSIM, daar staat het ook op vermeld. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Kun je nu proberen om je abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken. Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3806 reacties
  • Antwoord
  • 24 april 2025

Hoi ​@Babbe444, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je nieuwe eSIM het doet en je je abonnement kunt toevoegen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat gister je Nummerbehoud heeft plaatsgevonden. Je nummer is inmiddels volledig overgezet, wel zo fijn! Soms kan Nummerbehoud de gehele dag plaatsvinden. Ik vermoed dat je net iets te snel was en dat je Nummerbehoud nog niet helemaal was afgerond, vandaar dat je de foutmelding te zien kreeg bij het toevoegen van je abonnement. 

Ik zie bij je abonnement dat je eSIM nu ook op actief staat. Het gaat om het simkaartnummer wat eindigt op ***0668. Kun je voor de zekerheid checken of de juiste eSIM gekoppeld staat in je toestel? Dit kan je checken via de instellingen van je toestel > simkaart beheer > ICIDD nummer. Of op de brief van de eSIM, daar staat het ook op vermeld. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Kun je nu proberen om je abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken. Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 april 2025

Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en bleek dat de sim niet gekoppeld was. Ik heb mijn identificatie gestuurd en heb net wen mail gekregen dat ikmijn esim zou moeten kunnen downloaden. Echter als ik inlog zie ik nergens die mogelijkheid. De Esim van mijn oude provider staat nog steeds gekoopeld en ook zichtbaar bij het ICCID nummer

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen