Als ik klik op de knop dat er een nieuw abonnement voor me klaar staat en ik deze wil toevoegen aan mijn account, dan krijg ik de melding ‘Er gaat iets niet goed’. Kan dit snel opgelost worden? Ik ben inmiddels al afgesloten van mijn oude abonnement, dus kan nu niet bellen.
Nieuwe E-sim wordt niet actief
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi
Ik zie bij je abonnement dat je eSIM nu ook op actief staat. Het gaat om het simkaartnummer wat eindigt op ***0668. Kun je voor de zekerheid checken of de juiste eSIM gekoppeld staat in je toestel? Dit kan je checken via de instellingen van je toestel > simkaart beheer > ICIDD nummer. Of op de brief van de eSIM, daar staat het ook op vermeld.
Werkt alles inmiddels naar behoren? Kun je nu proberen om je abonnement toe te voegen? Het zou nu moeten lukken. Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.