Skip to main content

Hallo,

Ik heb zojuist mijn I-phone opnieuw moeten installeren. Nu werkt mijn e-sim niet meer. 
 

vraag 1: moet ik nu een nieuwe e-sim aanvragen?

vraag 2: moet ik dat doen op een ander apparaat dan mijn iPhone? Omdat ik met mijn iPhone een QR-code moet scannen als ik het goed begrepen heb. 
 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. 

Goedemiddag @Stone56  Welkom in de Community.

Klik even hier om te kijken of de oplossing er soms bij staat!

Anders even naar een TMobile shop gaan als dat nog lukt vandaag.

https://www.t-mobile.nl/winkels

Fijn uiteinde. En super 2023

 


Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb intussen al een nieuwe e-sim gedownload alleen lukt het activeren nu niet. T-mobile shop gaat niet meer lukken vandaag en de klantenservice geeft ook niet thuis😫 Wordt wel lekker rustig vanavond om 12 uur 😀

nogmaals bedankt en een fijn uiteinde


Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb intussen al een nieuwe e-sim gedownload alleen lukt het activeren nu niet. T-mobile shop gaat niet meer lukken vandaag en de klantenservice geeft ook niet thuis😫 Wordt wel lekker rustig vanavond om 12 uur 😀

nogmaals bedankt en een fijn uiteinde

Dan rollen morgen al de sms’jes binnen. Zet je geluid vast zachtjes 🤭😂🌠


Na 3 pogingen de nieuwe e-sim te activeren uiteindelijk gelukt 😁

Dus probleem opgelost


Goedemorgen @Stone56  Beste wensen. Is het inmiddels wel gelukt? 


Reageer