Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten, vervolgens kreeg ik het probleem dat ik me opnieuw moest aanmelden bij het mobiele netwerk op het nieuwe toestel. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en daarbij werd ontdekt dat de reden hier voor is dat mijn data op is. Waarnaar mijn vraag natuurlijk was, hoe kan mijn data in een dag op zijn. Daar kon geen antwoord op gegeven worden, het enige wat kon is dat ik zelf een MB-aanvuller zou kopen. Ik heb toen gevraagd of ze mij konden doorverbinden met de klachtenlijn.
Dit kon ook niet omdat de klachtenlijn zich niet met dit soort klachten bezighoudt, en ik het dus via de website moet doen. Vervolgens ga ik op zoek naar een klachtenformulier en staat daar dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ik ben al minstens 10 jaar klant en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo van het kastje naar de muur gestuurd ben. In het verleden werd er nog meegedacht in het oplossen van een probleem maar nu sturen ze mij liever een formulier op waarmee ik mijn abonnement kan opzeggen.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, anders voel ik mij inderdaad genoodzaakt om mijn abonnement op te zeggen.