Goedemiddag @Maadje Welkom.
TM zet uiteraard nooit abonnementen zo maar stop.
Welk abonnement heb je? Sinds wanneer heb je dit probleem? En heb je de simkaart al in een andere telefoon kunnen testen? (Simkaart kan stuk zijn)
Zijn al de rekeningen voldaan enz. Enz. Ik wacht even je antwoord af want met jou informatie kunnen we vast beter helpen.
@Maadje Ik heb je privé berichtje gelezen.
Een moderator zal je verder helpen als je aan de beurt bent.
Nog even geduld dus ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.
Groetjes.
Hoi @Maadje,
Zo te zien heeft Cristien je al een aantal goede vragen gesteld en begreep dat je ook een privébericht naar haar had gestuurd. Ongevraagd privéberichten naar iemand sturen is sowieso niet de bedoeling, maar houd er ook rekening mee dat niet iedereen in dienst is van T-Mobile en hier ook medeklanten aanwezig zijn, zoals CrisTien. Medewerkers herken je, zoals bij mij, aan de functietitel en icoon bij het profiel en username.
Zou je mij, via een privébericht, het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat? Ter controle heb ik dan ook nog je volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN nodig. Dan kan en mag ik in ons systeem aan de slag voor je en kijken wat er op dit moment zoal gebeurt.
Ik zie jouw bericht vanzelf verschijnen!