Hoi Forumleden,
Sinds ongeveer begin 2024 heb ik last van netwerk problemen waarbij mijn bereik volledig wegvalt en “Geen Service” aangeeft waarbij ik volledig onbereikbaar ben en ook geen data kan gebruiken. Dit gebeurt ongeveer 3 - 4 dagen in de maand.
Ik heb hierbij vaker gebeld met de klantenservice en ben ook in de winkel geweest en pas geleden boden die aan een onderzoek te doen welke is gebeurt en hierbij gaven ze aan dat alles in orde leek en nu zou moet werken en ze stuurden me daarop ook een nieuwe eSIM middels de e-mail toe en dit heb ik inmiddels gedaan en mijn huidige eSIM vervangen.
Ik heb tevens ook geen idee of de oplossing heeft geholpen, ik zit het af te wachten.
Ik vindt het wel jammer dat dit gebeurt en niemand het heeft erkend of enige compensatie heeft aangeboden want in werkelijk heb ik wel betaald voor dagen waarop de service niet functioneerde.
Ik hoop dat de forum moderators me kunnen helpen.
Bedankt voor het lezen allen!