Skip to main content

Hoi Forumleden,

 

Sinds ongeveer begin 2024 heb ik last van netwerk problemen waarbij mijn bereik volledig wegvalt en “Geen Service” aangeeft waarbij ik volledig onbereikbaar ben en ook geen data kan gebruiken. Dit gebeurt ongeveer 3 - 4 dagen in de maand.

Ik heb hierbij vaker gebeld met de klantenservice en ben ook in de winkel geweest en pas geleden boden die aan een onderzoek te doen welke is gebeurt en hierbij gaven ze aan dat alles in orde leek en nu zou moet werken en ze stuurden me daarop ook een nieuwe eSIM middels de e-mail toe en dit heb ik inmiddels gedaan en mijn huidige eSIM vervangen.


Ik heb tevens ook geen idee of de oplossing heeft geholpen, ik zit het af te wachten. 

Ik vindt het wel jammer dat dit gebeurt en niemand het heeft erkend of enige compensatie heeft aangeboden want in werkelijk heb ik wel betaald voor dagen waarop de service niet functioneerde.

 

Ik hoop dat de forum moderators me kunnen helpen.

 

Bedankt voor het lezen allen!

Heb je al eens een ander toestel geprobeerd? Want het mobiele netwerk is voor alle 6 miljoen abonnees hetzelfde, jouw toestel is juist uniek.


Dat werd inderdaad geadviseerd, welke ik ook heb geprobeerd maar het gaf hetzelfde resultaat weer.


Is toch wel bijzonder.  Een mobiel netwerk is niet specifiek voor 1 gebruiker. Heb je dit wellicht op 1 plaats. Dan zou het nog 1 zendmast kunnen zijn. Je kunt op de dekkingskaart een melding maken. Die meldingen komen bij de backoffice uit.


Ik had het gemeld bij de klantenservice die hadden al een onderzoek ingesteld. Er is niet echt wat gebeurt, ik heb inmiddels een nieuwe mobiel sinds gisteren en verlengd dus misschien dat het een verschil gaat maken. Ik zit echter nu wel met de dagen die ik ook heb betaald en heb geen compensatie gekregen ervoor, niemand erkent iets.


Hi Mohammed, goed bereikbaar zijn is een absolute must! Ik wil er dan ook voor zorgen dat jij weer goed gebruik kan maken van jouw abonnement. Vooral omdat je aangeeft dat je van ons al een nieuwe eSIM gekregen hebt en dat dit niet voor verbetering gezorgd heeft, vermoed ik dat de problemen locatiegebonden zijn Ik wil je daarom vragen een melding te maken via onze dekkingskaart, zodat onze netwerkspecialisten het voor je kunnen onderzoeken en verklaren. Superuser Eric gaf dit ook al aan. Onze specialisten komen dan met een passende oplossing en zorgen voor een eventuele compensatie als hieruit blijkt dat je daar recht op hebt.

Vul je postcode/locatie in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het mij ons dan gerust weten!


Reageer