Skip to main content

Netwerk

• August 6, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

vandaag contact gezocht met Odido ivm zeer onstabiele netwerk, eerst 1 augustus ( ik ben zzp taxichauffeur en de storing koste mij 2 taxi ritten vanaf Schiphol naar Zeeland 2 € 325 schade ) omdat klanten mij niet konden bereiken. vanaf 2 augustus was ik zakelijk op reis door Belgie, Duitsland en Oostenrijk. ik weet dat de netwerken in die landen niet altijd de dekking geven, maar helemaal geen dekking is wel een beetje te gortig. mijn Lebara kaart deed het prima en mijn collega heeft vodafone als provider en die had overal voldoende werkend net-werk. ik heb van daag 1 uur besteed aan Odido 95 % wachtend op een medewerker, om via Lukas, Donny uit eindelijk bij Arie terecht te komen en die vertelde mij dat hij niets voor me kon doen.

Ik heb in April over gestapt van KPN naar Odido, ik had beter moeten weten. wat een slechte service en vooral het van het kastje naar de muur gestuurd worden stoort mij vreselijk en dan ook nog als slagzin gebruiken, wij zijn er voor je !!!

slecht product en slecht 

August 7, 2025

Hoi Rob, van harte welkom op de community! Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. En excuses voor het ongemak tijdens de problemen met het mobiele netwerk. Begrijp ik het goed dat je een zakelijk abonnement hebt? Dan moet ik je vragen nogmaals contact op te nemen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice. Hier op de community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Mijn collega’s zijn vandaag tot 18 uur te bereiken op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Gaat het toch om een particulier abonnement? Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Ik kan niks beloven, maar ik kijk dan graag mee naar wat ik voor je kan doen! 😊

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rob, van harte welkom op de community! Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. En excuses voor het ongemak tijdens de problemen met het mobiele netwerk. Begrijp ik het goed dat je een zakelijk abonnement hebt? Dan moet ik je vragen nogmaals contact op te nemen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice. Hier op de community kunnen we alleen particuliere klanten helpen. Mijn collega’s zijn vandaag tot 18 uur te bereiken op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Gaat het toch om een particulier abonnement? Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Ik kan niks beloven, maar ik kijk dan graag mee naar wat ik voor je kan doen! 😊