Skip to main content

Netwerk

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik kamp momenteel ook al vanaf afgelopen zondag in Italië het netwerk probleem. Ik heb van alles geprobeerd en het blijft "alleen noodoproepen" aangeven. 

Uitgelichte reactie

11 juli 2025

Hallo ​@Ruya35 

Werkte het eerder wel buiten Nederland?

Herstart je telefoon eens of kies handmatig een andere netwerkprovider.

Staan roaming en mobiele data aan?

Indien je een betalingsregeling of openstaande factuur hebt dan kan je misschien een blokkade hebben voor gebruik in het buitenland. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan nakijken.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22115 reacties
  • 11 juli 2025

Hallo ​@Ruya35 

Werkte het eerder wel buiten Nederland?

Herstart je telefoon eens of kies handmatig een andere netwerkprovider.

Staan roaming en mobiele data aan?

Indien je een betalingsregeling of openstaande factuur hebt dan kan je misschien een blokkade hebben voor gebruik in het buitenland. Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit voor je kan nakijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 juli 2025

Hi ​@Waqqas,

Ik heb wel een regeling maar in Nederland werkte het prima. Volgens mij heb ik mijn privé gegevens al ingevuld staan. Ik heb echt alles geprobeerd. Netwerkinstellingen gereset, herstart, handmatig geprobeerd Netwerkinstellingen in te stellen maar zonder resultaat.

Alvast bedankt!

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22115 reacties
  • 11 juli 2025

@Ruya35 

Door de betalingsregeling heb je een blokkade voor gebruik in het buitenland naar een moderator kan deze meestal wel voor je opheffen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 juli 2025

@Waqqas Dat zou wel heel fijn zijn! Moet ik verder nog actie ondernemen of wordt ik dan nu zo verder geholpen? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 juli 2025

Nog steeds niet opgelost...

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9591 reacties
  • 11 juli 2025

Hoi ,

Dit is helaas geen chat met de klantenservice.  Die is alleen telefonisch bereikbaar.  Op dit klant helpt klant forum zijn wel een aantal moderators,  maar die pakken topics na 24-48 uur op.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ruya, Italië klinkt heerlijk! Ik hoop dat je (daar) een goed weekend hebt gehad. Ik snap volkomen dat je verbonden moet zijn. Ook bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb de blokkade op international roaming direct opgeheven. Binnen 30 minuten moet je weer verbinding hebben. Zet anders je telefoon uit en aan. Je kan in Italië (handmatig) verbinding maken met deze netwerken: Iliad, TIM, Windtre en Vodafone. Laat je het me weten of het is gelukt?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen