Geachte,
Na de overstap, op 5 september, is mijn netwerkbereik ineens enorm slecht.
Voorheen nooit last van gehad, tevens heb om de haverklap geen 4G netwerk, terwijl ook dit vooraf niet ter sprake was.
Na eindeloos (1.5 uur) aan de telefoon te hebben gehangen, kreeg ik eindelijk iemand van de klantenservice te spreken. (nadat al mijn berichten via de app werden genegeerd)
Deze geeft aan dat dit door wordt gezet naar de technische dienst en ik morgen wordt teruggebeld door desbetreffende.
Nu is mijn vraag; gezien het netwerk enorm verslechterd is (en ik ben hierin absoluut niet alleen!)
Lees voor de lol de reviews op trustpilot maar eens.
Is dit reden voor ontbinding van het contract? Kan ik hier samen met Odido uitkomen? is er iemand die mij kan helpen?
Misschien dat u me hier kan helpen?
Gezien ik van u wel een hoge pet op heb.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Mark