Skip to main content

Geachte,

 

Na de overstap, op 5 september, is mijn netwerkbereik ineens enorm slecht.

Voorheen nooit last van gehad, tevens heb om de haverklap geen 4G netwerk, terwijl ook dit vooraf niet ter sprake was.

Na eindeloos (1.5 uur) aan de telefoon te hebben gehangen, kreeg ik eindelijk iemand van de klantenservice te spreken. (nadat al mijn berichten via de app werden genegeerd)

Deze geeft aan dat dit door wordt gezet naar de technische dienst en ik morgen wordt teruggebeld door desbetreffende.

Nu is mijn vraag; gezien het netwerk enorm verslechterd is (en ik ben hierin absoluut niet alleen!)
Lees voor de lol de reviews op trustpilot maar eens.
Is dit reden voor ontbinding van het contract? Kan ik hier samen met Odido uitkomen? is er iemand die mij kan helpen?

@Hajar van Odido 

Misschien dat u me hier kan helpen?
Gezien ik van u wel een hoge pet op heb.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Mark

@Pharwin van Odido het herstellen van de netwerkinstellingen heeft minimaal geholpen. Ik heb er 1 streepje bij gekregen (2/4) met 5G. Telefoon ook opnieuw opgestart en is al een tijdje up to date IOS 17.3.1 en ik heb een Iphone 14. Ik wist niet dat er werkzaamheden hebben plaatsgevonden. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan. 


@srdj23 fijn dat het in ieder geval iets is verbeterd! Op je adres zie ik geen werkzaamheden/storingen meer aanwezig, maar vlak in de buurt zie ik wel dat er werkzaamheden nog bezig zijn, waardoor je een minder goede dekking kunt ervaren. Mocht je erg last hebben van een minder goede dekking, raad ik je aan om een melding hiervan te maken via onze dekkingskaart, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken! 


@Pharwin van Odido ik heb het inmiddels al 2x gemeld. Vandaag weer 1 streepje.


@srdj23 gaat het om nummer die eindigt op ***699? Ik heb het gecheckt en ik zie de melding nog niet terug in je account. Op waar voor manier heb je de melding gemaakt? Via je telefoon of op een andere manier? Zou je de melding willen maken via een desktopversie en een reactie willen geven in dit topic? Dan kan ik voor je checken of het op de juiste manier bij onze netwerkspecialisten terecht is gekomen! 


@Pharwin van Odido ja klopt en twee keer via de mobiele telefoon inderdaad. Vond het al zo gek dat ik geen bevestiging kreeg. Ik zal het via de laptop indienen. Dank voor je snelle reacties dusver :)


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben over sinds de 20e en kom van KPN. Ook van 5 naar 1 streepje gegaan


Hallo @Badmeerkoet, van harte welkom bij Odido en op onze Community! Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking. Wellicht dat er werkzaamheden bij je in de buurt zijn, waardoor je een minder goede dekking kan ervaren. Als er niks te zien is, raad ik je aan om wat zaken te checken in je toestel (software & netwerkinstellingen resetten). Hoe je dat doet, kun je in de reacties hieronder terugvinden. Anders raad ik je aan om een melding hiervan te maken via onze dekkingskaart, zodat het kan worden onderzocht door één van onze netwerkspecialisten! 


Reageer