Goedemorgen @ldam001, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik helaas geen abonnement tegen. Zou je het e-mailadres kunnen vermelden wat bij ons bekend is? Zou je ook onderstaande informatie met mij willen delen? Dan kan ik het gelijk voor je doorzetten!
- Welke Watch heb je (met modelnummer)?
- Welke iOS versie heeft de iPhone?
- Welke WatchOS versie heeft de Watch?
- Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
- Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
Tot mijn verbazing werkt de Multisim op mn apple watch 9 inmiddels. Ik hoop eigenlijk dat dat voortaan goed blijft gaan… in de watch app op mn iphone blijft staan dat mn odido abbo niet geschikt is voor multisim maar ik heb inmiddels ruim 133 mb data gebruikt tijdens mijn wandeling vanmorgen. Toch wil ik je mijn gegevens geven om te kijken of er nog wat aan de hand kan zijn dat er voor gaat zorgen dat de multisim weer stopt met werken…..
watch = 9 model a 2982
ios = 17.5.1
watch os = 10.5
activatie multisim was 4 aug
email = taangepast door moderator, deel a.u.b. geen privégegevens openbaar], tel nr eindigt op 6339
ik hoor t graag
@ldam001 dank voor de toelichting! Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat alles goed staat ingesteld. Als het werkt, is er gelukkig niks aan de hand. Ik kan alleen een case doorzetten als het niet werkt, zodat zij het kunnen onderzoeken. Zou je aan kunnen kijken of het goed werkt de komende dagen? Mocht het alsnog niet werken, laat het dan weten in dit topic, dan kan ik alsnog een case voor je doorzetten!
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten - ik zit voor je klaar!