Skip to main content

Ik heb een nieuw contract bij T-Mobile en heb mijn nummer verhuisd van Tele2. Ik zie het nieuwe nummer in de T-Mobile app, maar het oude nummer wordt nog steeds weergegeven in mijn iPhone instellingen.

Helaas, wanneer ik de MultiSIM voor mijn Apple Watch wil activeren, wordt ook het oude nummer weergegeven en niet het nummer dat ik heb verplaatst.

 

Als ik iemand bel, wordt het nieuwe nummer ook weergegeven.

Hi @hsph 

Welkom bij T-Mobile! Ik ga ervoor zorgen dat dit snel opgelost wordt. Ik heb daarvoor wel een aantal gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 


Hi @Hajar, ik heb net met een collega gepraat en we hebben het probleem kunnen oplossen door de verkeerd gekoppelde SIM te verwijderen en een nieuwe te activeren :) 


Super fijn dat het is opgelost! Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je hier terecht. 


Reageer