Sinds gisteren viel het mij op dat mijn horloge geen verbinding meer maakt met het mobiele netwerk aan de hand van multisim als ik ver ben verwijderd van mijn telefoon.
Na het opnieuw opstarten van mijn telefoon had ik de mogelijkheid om weer een mobiel netwerk voor mijn horloge te configureren. Al deze stappen kon ik met succes doorlopen en zelfs mijn multisim selecteren om te koppelen aan de watch, maar na al deze stappen gedaan te hebben, maakt mijn horloge nog steeds geen verbinding met het netwerk van Odido.
Hierna heb ik mijn watch een factory reset gegeven..maar alsnog zonder resultaat.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Met aandacht,
Anly
Beste antwoord door Anly.wilnis
Pharwin van Odido schreef:
Hey @Anly.wilnis, ik stop niet totdat ik alles heb gedaan wat ik voor je kan doen haha, ik wil dit graag voor je opgelost hebben, al helemaal omdat het bij een ander ook is gelukt! đ Ik heb zojuist de Multisim voor je opgezegd en verwijderd, geef het systeem ongeveer een half uurtje voordat dit is verwerkt. Zou je daarna opnieuw een Multisim kunnen aanschaffen en ook kunnen koppelen?
Ik ben erg benieuwd naar je reactie en of het straks wel lukt!
Heeey Pharwin!
Het was nog even druk gisteren, dus heb het systeem wat langer kunnen geven dan 30 minutenâŠ..
Ik heb het net geprobeerdâŠâŠâŠ... EN HET IS GELUKT!!!!
Super dank je wel! Via hier wil ik het management van Odido vragen of ze jou een lintje kunnen geven voor je heldendaden!
Apart...ik ben afgelopen zaterdag naar een Odido shop geweestâŠ.daar had de medewerker de 2 multisim abonnementen verwijderd (nadat de klantenservice er eentje had aangemaakt omdat ze zeiden dat de eerste niet meer actief was) en er inderdaad wederom eentje toegevoegd om te koppelen aan m'n watch.
Ik kreeg het bericht erbij dat het normaal direct gekoppeld zou zijn, maar het nu 24 uur of t/m dinsdag zou kunnen duren omdat er veeeeeeele abonnementen overgezet moesten worden en dit dus tot dinsdag zou duren.
Tot zo ver ben ik dus wachtende tot en met morgen.âŠ
En om jouw vraag te beantwoordenâŠ.als ik op m'n apple watch bij IICID, staat er: âGeen simkaart"
Hey @Anly.wilnis, lukt het inmiddels al wel of nog steeds niet? Omdat er geen IICID nummer op je Apple Watch te zien is, lijkt het erop dat je Multisim alleen nog even gekoppeld moet worden aan je Watch. Ik zie namelijk wel een Multisim abonnement actief bij je huidige abonnement. Zou je voor mij onderstaande stappen kunnen volgen om te kijken of het dan wel lukt?
Open de Watch app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watchOS 8.1.
Ga naar Mobiel netwerk.
Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
Log in op de Multisim bestelpagina in op Mijn Odido. Hier staat de Multisim als het goed is al voor je klaar.
Check of je een bevestiging krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Deze stappen had ik al een aantal keer doorlopen inderdaad en alles is bijgewerkt. Ik kom zelfs tot het schem waarin staat dat de watch wordt ingesteld, maar vervolgens gebeurt er niks.
Als ik op odido.nl inlog, op mijn abonnement klik, vervolgens naar meer ga, klik op: sim, toestel en smartwatch en dan onder gekoppelde multisims klik op mijn smartwatch, kom ik op een pagina waarop staat:
Probleem bij het ophalen van gegevens
Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.
Probleem bij het ophalen van gegevens
Op dit moment is het niet mogelijk om een QR-code te maken. Probeer het op een later moment opnieuw.
Ik kwam vandaag langs een Odido shop en dacht: laat ik nog een poging wagen.
De medewerkster kwam er ook niet uit en nadat zij had gebeld kreeg zij te horen dat
er een storing is en dat er geen indicatie gegeven kan worden wanneer deze verholpen zal zijn.
Dus het lijkt er op dat het een kwestie van geduld zal zijn.
@Anly.wilnis hier was ik al bang voor! Van het weekend heeft er IT-onderhoud plaatsgevonden, waardoor het inderdaad niet mogelijk was om een QR-code te maken. Op dit moment is het onderhoud nog steeds aan de gang, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik dacht door een aantal stappen opnieuw door te lopen en wat dingen opnieuw in te stellen, dat het wel zou lukken, maar tevergeefs. Het lijkt erop dat we gewoon moeten afwachten totdat de onderhoud is afgerond, daarna zou het weer moeten werken. Ik zal het in de gaten houden en in dit topic een update geven wanneer het weer mogelijk is!
Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Daarbij is het inmiddels gelukt, dus ik hoop dat het bij jou ook gaat lukken! Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Als het goed is, zou je de foutmelding nu niet meer te zien moeten krijgen. Anders kan ik eventueel de huidige Multisim voor je verwijderen, zodat je daarna even een nieuwe kunt aanschaffen, dat had namelijk bij degene ook geholpen! Mocht het daarna alsnog niet lukken, zullen we toch het IT-onderhoud af moeten wachten.
Hey @Anly.wilnis, ik stop niet totdat ik alles heb gedaan wat ik voor je kan doen haha, ik wil dit graag voor je opgelost hebben, al helemaal omdat het bij een ander ook is gelukt! đ Ik heb zojuist de Multisim voor je opgezegd en verwijderd, geef het systeem ongeveer een half uurtje voordat dit is verwerkt. Zou je daarna opnieuw een Multisim kunnen aanschaffen en ook kunnen koppelen?
Ik ben erg benieuwd naar je reactie en of het straks wel lukt!
Hey @Anly.wilnis, ik stop niet totdat ik alles heb gedaan wat ik voor je kan doen haha, ik wil dit graag voor je opgelost hebben, al helemaal omdat het bij een ander ook is gelukt! đ Ik heb zojuist de Multisim voor je opgezegd en verwijderd, geef het systeem ongeveer een half uurtje voordat dit is verwerkt. Zou je daarna opnieuw een Multisim kunnen aanschaffen en ook kunnen koppelen?
Ik ben erg benieuwd naar je reactie en of het straks wel lukt!
Heeey Pharwin!
Het was nog even druk gisteren, dus heb het systeem wat langer kunnen geven dan 30 minutenâŠ..
Ik heb het net geprobeerdâŠâŠâŠ... EN HET IS GELUKT!!!!
Super dank je wel! Via hier wil ik het management van Odido vragen of ze jou een lintje kunnen geven voor je heldendaden!
Heyhey @Anly.wilnis superfijn om te lezen dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee en bedankt voor je lieve woorden! Ik zal het doorgeven, wellicht dat ze me wel een mooi lintje o.i.d. kunnen geven haha. đ Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag toe en heel veel plezier met je Watch (die nu verbonden is via ons mobiele netwerk)!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.