Hoi,
Sinds de overgang van T-Mobile naar ODIDO, kon ik niet meer bellen met mijn apple watch 8. Ik dacht, laat ik de multisim even van mn watch verwijderen en daarna weer instellen. Nu krijg ik echter de multisim niet meer aan de watch gekoppeld.
Ik doe alles zoals gevraagd, ga op mn iphone naar de watch app, mobiel netwerk, dan log ik in met mijn odido account en na verificatie met cijfers komt het probleem: odido verwijst me naar een pagina die niet bestaat, de exacte melding is: ‘ deze pagina zit op slot’
De klantenservice per telefoon heb ik zeer wisselende ervaringen mee; maar de meeste zeggen het op te lossen en bij me terug te komen (wat nooit gebeurt) en na een week is het probleem iig nog steeds niet opgelost.
De laatste medewerker gaf iig aan dat de multisims verwijderd moesten worden en dan opnieuw proberen. Maar volgens mij is het verwijderen niet goed gegaan want ik zie nog steeds een multisim bij mijn abbo’s staan.
Wat kan ik doen??