Beantwoord

Multisim blijft hangen bij activeren op Apple Watch ultra 2

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Tijdens het activeren van de multisim blijft dit al een paar dagen hangen op “wachten”.
 


Verwijderen lukt niet.
 


Inloggen via de app of website helpt helaas niet. Bij de multisim pagina verschijnt de tekst “Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.” Resetten van de telefoon en opnieuw installeren watch hielp niet. Ik wacht sinds woensdag op een terugbelletje van de technische dienst. Dat kan natuurlijk even duren, maar heeft iemand nog suggesties wat ik ondertussen zou kunnen proberen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 March 2024, 14:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hoi Pharwin, dank voor je reactie! In mijn Watch app staat bij ICCID ***1803. Sinds vanochtend werkt deze. Geweldig!!! Ik ben meteen een rondje gaan joggen zonder telefoon om het te vieren :)

Als het goed is zou er maar 1 multisim moeten zijn. Mogelijk heb ik er per ongeluk meerdere aangevraagd? Ik kan helaas niet via de app of website op de juiste pagina komen om dit te controleren of op te zeggen (“Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.”).

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @tomk2000, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Zeer begrijpelijk dat je gewoon zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account voor het nummer dat eindigt op ***352 en ik zie meerdere Multisim abonnementen in je account terug, waarvan er twee op actief staan en één op deactief.  Daar zou het mee te maken kunnen hebben. Begrijp ik het goed dat je gebruikmaakt van één Multisim? Zou je in de instellingen van je Watch App kunnen checken van welk simkaartnummer je gebruikmaakt? Voor de zekerheid vermeld ik maar even de laatste 4 cijfers. Het zou moeten gaat om één van de volgende Multisimkaarten:

***1803

***0627

***8270 (deze staat op deactief). 

Ik verneem het graag van je, dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

 

Hoi Pharwin, dank voor je reactie! In mijn Watch app staat bij ICCID ***1803. Sinds vanochtend werkt deze. Geweldig!!! Ik ben meteen een rondje gaan joggen zonder telefoon om het te vieren :)

Als het goed is zou er maar 1 multisim moeten zijn. Mogelijk heb ik er per ongeluk meerdere aangevraagd? Ik kan helaas niet via de app of website op de juiste pagina komen om dit te controleren of op te zeggen (“Je gegevens kunnen niet worden opgehaald. Probeer het later opnieuw.”).

@tomk2000 Ah, superfijn dat deze het nu wel doet, daar ben ik erg blij mee! Heel goed dat je het ook gelijk bent gaan testen, ik hoop dat je van je rondje joggen hebt genoten! Ik vermoed inderdaad dat je per ongeluk meerdere Multisims had aangevraagd. Dank voor het delen van het ICCID nummer, nu weet ik van welke Multisim je gebruikmaakt. Ik heb zojuist de andere Multisim voor je opgezegd. Per vandaag was niet mogelijk, maar deze zal per morgen worden stopgezet! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je Multisim/Watch (zonder telefoon). 😄

Reageer