Hi @IJspeerd van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een Apple Watch 10 met onze Multisim hebt aangeschaft, ik begrijp heel goed dat je deze werkend wilt hebben en ik graag je graag meer duidelijkheid hierover!
Voor het weekend was er inderdaad een technische storing bekend met betrekking tot onze Multisim. Het was niet mogelijk om deze aan te schaffen en het te activeren, waarna je vervolgens de melding te zien krijgt die je in je reactie omschrijft. Ons IT-team was hiervan op de hoogte en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Met succes! Ik heb sinds vandaag vernomen dat het IT-issue is opgelost. Kun je nu proberen om je Multisim opnieuw te activeren? Dan zou het moeten lukken!
Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook zie ik in je profiel dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en desnoods een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten.
Ik zie je reactie graag tegemoet!