Skip to main content
Beantwoord

multisim apple watch serie 10 lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

 

Ik heb laatst een apple watch serie 10 gehaald met multisim alleen de multisim configureren werkt niet.

Er staat “Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.”

Ik heb een iphone 13 pro met ios 18.3.2 en apple watch ios 11.3.1 en bij aanbieder instellingen staat er Odido NL 62.0

Beste antwoord door IJspeerd

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@IJspeerd van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een Apple Watch 10 met onze Multisim hebt aangeschaft, ik begrijp heel goed dat je deze werkend wilt hebben en ik graag je graag meer duidelijkheid hierover! 

Voor het weekend was er inderdaad een technische storing bekend met betrekking tot onze Multisim. Het was niet mogelijk om deze aan te schaffen en het te activeren, waarna je vervolgens de melding te zien krijgt die je in je reactie omschrijft. Ons IT-team was hiervan op de hoogte en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Met succes! Ik heb sinds vandaag vernomen dat het IT-issue is opgelost. Kun je nu proberen om je Multisim opnieuw te activeren? Dan zou het moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook zie ik in je profiel dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en desnoods een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hoi ​@Pharwin van Odido,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb net even mijn telefoon opnieuw opgestart en het is gelukt net confirgureren! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@IJspeerd van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een Apple Watch 10 met onze Multisim hebt aangeschaft, ik begrijp heel goed dat je deze werkend wilt hebben en ik graag je graag meer duidelijkheid hierover! 

Voor het weekend was er inderdaad een technische storing bekend met betrekking tot onze Multisim. Het was niet mogelijk om deze aan te schaffen en het te activeren, waarna je vervolgens de melding te zien krijgt die je in je reactie omschrijft. Ons IT-team was hiervan op de hoogte en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Met succes! Ik heb sinds vandaag vernomen dat het IT-issue is opgelost. Kun je nu proberen om je Multisim opnieuw te activeren? Dan zou het moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook zie ik in je profiel dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en desnoods een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@IJspeerd van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je een Apple Watch 10 met onze Multisim hebt aangeschaft, ik begrijp heel goed dat je deze werkend wilt hebben en ik graag je graag meer duidelijkheid hierover! 

Voor het weekend was er inderdaad een technische storing bekend met betrekking tot onze Multisim. Het was niet mogelijk om deze aan te schaffen en het te activeren, waarna je vervolgens de melding te zien krijgt die je in je reactie omschrijft. Ons IT-team was hiervan op de hoogte en ze hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Met succes! Ik heb sinds vandaag vernomen dat het IT-issue is opgelost. Kun je nu proberen om je Multisim opnieuw te activeren? Dan zou het moeten lukken! 

Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (in de app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt. Ook zie ik in je profiel dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld en desnoods een ticket voor je doorzetten richting onze technische specialisten. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hoi ​@Pharwin van Odido,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb net even mijn telefoon opnieuw opgestart en het is gelukt net confirgureren! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@IJspeerd wat fijn dat het is gelukt, daar ben ik erg blij mee! Dank je wel voor het doorgeven. Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe, geniet van onze Multisim! 😁


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen