Skip to main content

5 juli heb ik een nieuwe Apple Watch aangeschaft bij de shop in Enschede. Hier kwam ook een nieuwe multisim bij. Thuis heb ik mijn oude Apple Watch ontkoppeld van mijn account en mijn nieuwe watch geinstalleerd. Bij mobiel netwerk geeft mijn watch app op de telefoon aan dat mijn Odido account niet in aanmerking komt voor mobiele voorzieningen en ik contact moet opnemen met Odidio.

Dit heb ik 5 juli ook gedaan. Vervolgens is er een case aangemaakt en werd dit doorgestuurd naar de technische afdeling. Twee weken later heb ik nog niets gehoord en heb ik weer gebeld. Mevrouw gaf aan dat ze de technische afdeling zou verzoeken mij terug te bellen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik gisteren zelf weer gebeld. Mevrouw gaf aan dat ik maar gewoon moet afwachten omdat mijn case nog de status had dat ze er mee bezig zijn. Dit is nu al een maand het geval. Het kan toch niet zo zijn dat een technische afdeling een maand bezig is om dit op te lossen en ik werkelijk niets hoor of op de hoogte wordt gehouden?

Ik zou graag zien dat dit probleem wordt opgelost zodat ik kan gebruiken waar ik voor betaal en er in ieder geval contact met mij wordt opgenomen zoals mij meerdere malen is beloofd.

Hoi Danielle, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je al langer wacht dan gebruikelijk is. Ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen. Ik zie inderdaad dat er een case (71796570) voor je loopt en dat deze is doorgezet voor een vervolgonderzoek. Op dit moment zie ik nog geen terugkoppeling van de betreffende afdeling, maar zodra die er is, laat ik het je weten. Ik heb wel een workaround ontvangen waarmee het op een andere manier zou moeten lukken. Dit kunnen we in de tussentijd proberen. Heb je 1 van onze shops in de buurt? Loop dan even binnen voor een nieuwe simkaart. Als je deze direct activeert, zou het vervolgens moeten lukken via je Watch de multisim aan te vragen. Wellicht moet je Watch ook gereset/gereboot worden. Eventuele kosten voor de nieuwe simkaart kan ik voor je vergoeden.

Geen shop in de buurt? Dan bestel ik graag een nieuwe simkaart voor je. Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat 'ie bij je thuis bezorgd wordt. Laat het me maar weten!

Bedankt voor je reactie. 
De nieuwe sim moet toch geactiveerd worden via de Watch app? Daar loop ik nu juist op vast. 

Of bedoel je een nieuwe sim voor mijn telefoon aanvragen? 

Hoi Danielle, ik bedoel voor je telefoon inderdaad!

Ik haal straks even een nieuwe op! Ga het proberen 

Hoi Danielle, van harte welkom op de Community! Niet fijn om te lezen dat je al langer wacht dan gebruikelijk is. Ik hoop dat we dit snel voor je kunnen oplossen. Ik zie inderdaad dat er een case (71796570) voor je loopt en dat deze is doorgezet voor een vervolgonderzoek. Op dit moment zie ik nog geen terugkoppeling van de betreffende afdeling, maar zodra die er is, laat ik het je weten. Ik heb wel een workaround ontvangen waarmee het op een andere manier zou moeten lukken. Dit kunnen we in de tussentijd proberen. Heb je 1 van onze shops in de buurt? Loop dan even binnen voor een nieuwe simkaart. Als je deze direct activeert, zou het vervolgens moeten lukken via je Watch de multisim aan te vragen. Wellicht moet je Watch ook gereset/gereboot worden. Eventuele kosten voor de nieuwe simkaart kan ik voor je vergoeden.

Geen shop in de buurt? Dan bestel ik graag een nieuwe simkaart voor je. Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat 'ie bij je thuis bezorgd wordt. Laat het me maar weten!

Marciano! Je bent een held! Hij doet het! 

Hoi Danielle, superfijn om te lezen dat het heeft gewerkt en bedankt voor je mooie woord(en)! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community (en ik) staat voor je klaar! 😁

Je wil niet weten hoe blij ik ben. Loop al een maand tegen een muur aan. Kun jij er ook voor zorgen dat mijn case gesloten wordt? Of kan ik dan beter bellen… Zou jammer zijn als de technische afdeling weer dingen wijzigt. 

Hoi Danielle, je hoeft niet te bellen hoor. Ik heb in de case aangegeven dat het inmiddels voor je is opgelost en dat mijn collega de case kan sluiten! 

Reageer