5 juli heb ik een nieuwe Apple Watch aangeschaft bij de shop in Enschede. Hier kwam ook een nieuwe multisim bij. Thuis heb ik mijn oude Apple Watch ontkoppeld van mijn account en mijn nieuwe watch geinstalleerd. Bij mobiel netwerk geeft mijn watch app op de telefoon aan dat mijn Odido account niet in aanmerking komt voor mobiele voorzieningen en ik contact moet opnemen met Odidio.
Dit heb ik 5 juli ook gedaan. Vervolgens is er een case aangemaakt en werd dit doorgestuurd naar de technische afdeling. Twee weken later heb ik nog niets gehoord en heb ik weer gebeld. Mevrouw gaf aan dat ze de technische afdeling zou verzoeken mij terug te bellen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik gisteren zelf weer gebeld. Mevrouw gaf aan dat ik maar gewoon moet afwachten omdat mijn case nog de status had dat ze er mee bezig zijn. Dit is nu al een maand het geval. Het kan toch niet zo zijn dat een technische afdeling een maand bezig is om dit op te lossen en ik werkelijk niets hoor of op de hoogte wordt gehouden?
Ik zou graag zien dat dit probleem wordt opgelost zodat ik kan gebruiken waar ik voor betaal en er in ieder geval contact met mij wordt opgenomen zoals mij meerdere malen is beloofd.