Hallo @Merelvh, van harte welkom op onze Community! Ik kan je hier zeker bij helpen, laten we samen naar een oplossing kijken, zodat je weer alle vertrouwen in ons terugkrijgt! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8420, klopt dat? Zou je onderstaande informatie met mij willen delen?
- Welke Watch heb je (met modelnummer)?
- Welke iOS versie heeft de iPhone?
- Welke WatchOS versie heeft de Watch?
- Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
- Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
Voor het inloggen, zie ik bij je nummer geen gekoppeld account staan. Gebruik je het e-mailadres wat in je profiel staat of een ander e-mailadres? Wat krijg je precies te zien als je inlogt of je abonnement probeert te koppelen? Als je een ander e-mailadres gebruikt, wil je deze dan in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik checken of alles goed staat ingesteld. Maak gerust een account aan met het e-mailadres wat in je profiel vermeld staat via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Dat zou als het goed is gewoon moeten lukken (voor zover ik zie). Anders verneem ik graag wat je precies te zien krijgt! 😊