Skip to main content
Beantwoord

Multisim activeren werkt niet apple watch


Ik zie dat dit een veel voorkomend probleem is, maar ik kan mijn multisim niet activeren. Ik krijg een foutmelding (account komt niet in aanmerking). Gebeld met de klantenservice maar hij wist het niet en kon me ook niet helpen. Ik heb sowieso onwijs veel problemen met mijn account (niet kunnen koppelen, niet kunnen inloggen). Ik raak een beetje mijn vertrouwen in Odido kwijt, bel bijna elke dag nu met ze, dat is niet de bedoeling 😉. Wie kan me helpen?

21 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Merelvh, van harte welkom op onze Community! Ik kan je hier zeker bij helpen, laten we samen naar een oplossing kijken, zodat je weer alle vertrouwen in ons terugkrijgt! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***8420, klopt dat? Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?

Voor het inloggen, zie ik bij je nummer geen gekoppeld account staan. Gebruik je het e-mailadres wat in je profiel staat of een ander e-mailadres? Wat krijg je precies te zien als je inlogt of je abonnement probeert te koppelen? Als je een ander e-mailadres gebruikt, wil je deze dan in een privébericht naar mij sturen? Dan kan ik checken of alles goed staat ingesteld. Maak gerust een account aan met het e-mailadres wat in je profiel vermeld staat via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en koppel dan je abonnement. Dat zou als het goed is gewoon moeten lukken (voor zover ik zie). Anders verneem ik graag wat je precies te zien krijgt! 😊

Tnx! Ik had eerst een account met mijn eigen email, maar die werkte niet, dus op aanraden van jullie klantenservice een ander mailadres gebruikt. Maar dit werkt ook niet. Ik krijg de melding die ik in voorgaande post heb geüpload.

Multisim is niet geactiveerd want dat lukt niet

iphone: 17.5.1

 

Reputatie 6
Badge +7

Top, thanks voor de toelichting! Ik kan alleen niet achterhalen welke Watch je precies hebt, ik zie alleen het modelnummer staan, maar daarop kan ik het niet zo snel vinden. Is het een Cellular versie? Je kunt het herkennen aan de ronde rand op de knop. Als je alleen dat nog kunt doorgeven, kan ik het voor je doorzetten! 

 

Ja rode rand op de knop!

Reputatie 6
Badge +7

@Merelvh Dank voor de bevestiging! Kun je alleen nog doorgeven om welke Watch + type het gaat? Dan heb ik alles compleet en kan ik het voor je doorzetten. Ik zag dat je me ook een privébericht had gestuurd, waar ik ook gelijk op heb gereageerd. Ik verneem graag of het lukt om in te loggen of waar je tegenaan loopt. 😄

Hi!

 

Het is de SE! Deze: https://www.odido.nl/apple/watch-se-aluminium-case-sportband?id=22028046&color=Zwart&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=MSSU1,MSA01,SK315,21278010&lp=15

 

 

Het inloggen met mijn eerste e-mail werkte niet meer, wachtwoord werkte niet en als ik drukte op wachtwoord vergeten kwam er geen mail. Op aanraden van iemand van jullie klantenservice een tweede account gemaakt met nog een extra emailadres die ik had, deze heb ik aan je doorgegeven. 

Reputatie 6
Badge +7

@Merelvh Dank je wel! Ik heb direct een case doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 71897586) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid! Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen! 

Voor het inloggen, spreek ik je graag verder in een privébericht. Is wat makkelijker om te communiceren, aangezien het om privégegevens gaat! 

Ik heb precies dezelfde melding als Merel hierboven. Kunnen jullie mij hier ook bij helpen?

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Guido911, welkom op onze Community, ik kan je hier zeker bij helpen! Als je bovenstaande melding ook te zien krijgt, heeft dit te maken met een technisch issue vanuit onze kant (deze loopt momenteel nog steeds). Ons IT-team doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, maar het lijkt moeilijker dan gedacht. Graag wil ik ook een case onder je nummer (die in je profiel staat) doorzetten. Kun je onderstaande informatie met mij delen? 

•    Welke Watch heb je (met modelnummer)?
•    Welke iOS versie heeft de iPhone?
•    Welke WatchOS versie heeft de Watch?
•    Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
•    Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
 

Hoi @Pharwin van Odido 

 

Ik heb een Appel Watch 7 Cellular (MKJV3NF/A) met OS 10.5. 
iOS van mijn telefoon is 17.5.1. 
Datum en tijdstip van de activatie weet ik niet meer, vroeger werkte het altijd wel goed. Vorige week op vakantie deed hij niks meer, dus ik dacht hem te verwijderen en opnieuw te activeren, maar dat kon dus niet. 
 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Guido911 top, thanks voor de info! Ook voor jou heb ik een case doorgezet (casenummer: 72104790). Ons IT-team zal dit voor je onderzoeken en zo snel mogelijk bij je terugkomen met meer duidelijkheid!  

Blij om te horen dat ik  niet de enige ben met problemen rondom de Apple Watch.

Ik heb zelf een Apple Watch Ultra 2 (met watchOS 10.5) en een iPhone 15 Pro Max (met iOS 17.5.1).
Ik ben gisteren overgestapt op Odido en heb inmiddels denk ik al minstens 10 keer geprobeerd om de stappen door te lopen om mijn Watch ook van een SIM te voorzien.
Als ik de stappen van de website doorloop, krijg ik na de tweestapsverificatie in de Watch app (na het klikken op Configureer mobiel netwerk) een melding op de Odido website met “Oeps.. Er ging iets mis”.

Weliswaar een iets ander probleem, maar wellicht gerelateerd?

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Arn0, van harte welkom op onze Community! Op dit moment speelt er inderdaad een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt en je deze melding te zien krijgt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Graag wil ik ook een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Kan ik daarvoor het nummer in je profiel gebruiken? De meeste informatie heb ik al van je ontvangen. Ik mis alleen nog de datum + tijdstip van activatie van je Multisim en wat je te zien krijgt bij de aanbieder instellingen. Als je die met mij kunt delen, ga ik het direct voor je doorzetten! 

 

Kan ik daarvoor het nummer in je profiel gebruiken?

Ik mis alleen nog de datum + tijdstip van activatie van je Multisim en wat je te zien krijgt bij de aanbieder instellingen. Als je die met mij kunt delen, ga ik het direct voor je doorzetten! 

 

Ja, je kunt het nummer uit mijn profiel gebruiken.

Heb je aan deze screenshot genoeg?
 

Aanbieder instellingen, denk ik?

 

Let wel dat ik dus een andere foutmelding krijg dan de anderen in dit topic:
 

Screenshot foutmelding “Oeps Er ging iets mis”


Ik heb het inmiddels vele malen geprobeerd. Dit screenshot was van 22 juli rond 10:00. Zojuist rond 11:40 nogmaals geprobeerd.

Reputatie 6
Badge +7

@Arn0 Yes, dat is helemaal voldoende thanks! Ik heb direct een case voor je doorgezet naar ons IT-team (casenummer: 72143061) Zij zullen dit voor je onderzoeken en binnen 14 dagen bij je terugkomen met meer duidelijkheid. Het zou heel goed kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren. Excusces voor al het ongemak. Ze proberen het zo snel mogelijk op te lossen!

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

 

Op mijn factuur staat Multisim nu wel vermeld. Wordt dit straks gecorrigeerd?

Reputatie 6
Badge +7

@Arn0 Uiteraard zullen zij ook met je meekijken naar een coulance wanneer het zo ver is. Het is voor nu nog geduldig afwachten, sorry! 

Ik heb nog geen reactie gehad vanuit het it team. Wel heb ik nu de eerste maand Multi sim betaald, wat wel gek is gezien het nog steeds niet werkt. 

Ik ben gisteren gebeld door Odido en heb een nieuwe eSIM voor m'n iPhone gekregen. Nadat deze was geactiveerd, kon ik zonder problemen mijn Apple Watch verbinden.

Ik heb hetzelfde probleem. Apple Watch SE kan geen provider selecteren omdat Odido wordt niet ondersteund (T-mobile wel) staat in lijst van ondersteunde providers. Odido is natuurlijk gewoon T-mobile dus daarin (de naam) zit ergens de fout neem ik aan? Ik hoor graag wat u voor me kunt doen.

  • Apple Watch MRWM3LL/A
  • iOS versie iPhone? 17.5.1
  • WatchOS versie 10.5 (21T576)
  • Aanbieder instellingen? Geen
Reputatie 6
Badge +7

Hallo @fvb100, ik zag dat je al had gereageerd in het onderstaande topic: 

Daar heb ik je ook van een reactie voorzien. Het is niet de bedoeling om in meerdere topics over hetzelfde issue te reageren. Dat staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons en de rest. Ik spreek je graag verder in het andere topic! 

@Merelvh Ik heb je case erbij gepakt en ik zie det het momenteel nog in onderzoek is. Excuses voor het ongemak, zij doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! 

Reageer