Skip to main content
Antwoord

Multisim activeren voor Apple watch series 10 LTE werkt niet

• August 6, 2025
  • 7 reacties
  • 66 Bekeken

Ook ik kreeg de welbekende tekst ‘dit Odido abbonement komt niet in aanmerking voor Multisim op de Apple Watch’.
Eerst vanmiddag bij de winkel geprobeerd met veel resetten etc. geen resultaat.
Nu net de helpdesk gebeld, een nieuwe multisim besteld via de website (ik had aangegeven dat het om een Apple Watch ging), nu heb ik een extra datalijn op mij Iphone.. Nog steeds geen multisim op de Apple Watch, de multisim dus weer opgezegd want is voor Samsung Watch…
Nu moet ik tot 6 september wachten voor ik weer een nieuwe poging kan doen?!?
Hier moet toch een snellere/ makkelijkere oplossing voor zijn? Ik heb ooit een werkende Apple Watch LTE bij Odido gehad dus het kan wel..

Beste antwoord door Vito7211

Goedemorgen ​@Vito7211 ik heb zojuist vernomen dat ons IT-team een release heeft gedaan, waardoor dit issue nu opgelost zou moeten zijn. Kun je alles eens herstarten (je toestel + watch) en desnoods de netwerkinstellingen resetten van je toestel om te kijken of het daarna werkt? Mocht het niet werken, laat het dan gerust aan mij weten. Ook ontvang ik graag een screenshot van de (fout)melding die je te zien krijgt. Dan zet ik het meteen voor je door! 

Het is gelukt, 5G ben ik nog steeds kwijt, ik hoop dat dat dan weer terugkomt als mijn andere data abonnement over een maand verloopt, degene die ik dus niet nodig had aangezien ik geen Samsung watch heb..

7 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 6, 2025

Ik heb nu ook geen 5G meer zie ik...

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Vito7211 van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je Multisim werkt. Het lijkt erop dat je niet de enige bent met dit probleem en op dit moment speelt er een klein technische issue met onze Multisim. Excuses voor het ongemak! Ik wil dan ook meteen een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting onze technische dienst, zodat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.Heel goed dat je al wat zaken heb geprobeerd, zo kan ik meteen dingen uitsluiten. Heb je voor mij de volgende informatie: 

• Welke Watch heb je (met modelnummer)? Apple Watch 10 LTE
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen in de Watch app?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?
  • Screenshot van de foutmelding die je tegenkomt (graag zonder privégegevens)

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik het daarna meteen voor je doorzetten! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 7, 2025

Hi Pharwin,

Watch is series 10 MWXG3QF/A (Series 10 Titanium GPS + Cellular)
​​​Iphone ios 18.6 (Iphone 15 Pro)
Watch os 11.6
Aanbieder -
Er is geen foutmelding, bij mobiel netwerk staat;
“ Je Odido NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met Odido NL.”

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • August 7, 2025

Profiel is inmiddels bijgewerkt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@Vito7211 ik heb zojuist vernomen dat ons IT-team een release heeft gedaan, waardoor dit issue nu opgelost zou moeten zijn. Kun je alles eens herstarten (je toestel + watch) en desnoods de netwerkinstellingen resetten van je toestel om te kijken of het daarna werkt? Mocht het niet werken, laat het dan gerust aan mij weten. Ook ontvang ik graag een screenshot van de (fout)melding die je te zien krijgt. Dan zet ik het meteen voor je door! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • August 8, 2025

Het is gelukt, 5G ben ik nog steeds kwijt, ik hoop dat dat dan weer terugkomt als mijn andere data abonnement over een maand verloopt, degene die ik dus niet nodig had aangezien ik geen Samsung watch heb..

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Vito, superfijn dat het inmiddels is gelukt! Laat je het me weten of het goed is gekomen met 5G? Anders kijk ik het uiteraard graag voor je na!