Dag,
Ik ben momenteel op reis in Zuidoost-Azië en ervaar problemen met mijn internetbundels. Na Turkije ben ik via Maleisië nu in Singapore aangekomen, en in elk van deze landen heb ik geen internetverbinding gehad. Dit gebeurde zowel in Maleisië als in Turkije, waardoor ik telkens dacht dat mijn bundel op was. Nu blijkt echter dat ik in totaal vier bundels heb aangeschaft en nog ongeveer 60 GB internet over heb. Toch krijg ik bij aankomst in elk nieuw land opnieuw de melding dat ik geen internet heb.
Ik begrijp dat Turkije mogelijk in een andere zone valt, maar voor Maleisië en Singapore zou dit niet moeten gebeuren. Ik reis hierna verder naar Indonesië en Thailand, en misschien nog meer landen. Het idee om voor elk land een nieuwe bundel aan te schaffen is voor mij geen optie. Eén ding is zeker: als dit is hoe de “Internet in het Buitenland” bundels van Odido werken, zal ik zo snel mogelijk van provider veranderen. De chatbot die er niets van lijkt te begrijpen helpt ook niet echt om dit probleem op te lossen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen om mijn huidige bundels te gebruiken voordat ik weer een nieuwe moet aanschaffen. Alvast bedankt voor jullie hulp!