Skip to main content

Mobiele telefoon: kan niet verbinden

  • 25 May 2024
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Beste Odido,

Onderstaande vraag heb ik op dinsdag 14 mei 2024 naar u verzonden.
Tot op heden geen antwoord van Odido.

Regelmatig krijg ik de melding op mijn mobiele telefoon: Kan niet verbinden.
Aangezien ik geen vaste telefoon heb erg lastig als je (dringend) iemand moet bellen.

Telefonisch heb ik jullie klantenservice diverse malen getracht te bellen.
Jullie zijn echter onbereikbaar of erg lange wachttijden.

Graag wil ik van u weten waardoor dit komt en hoe dit te voorkomen is door Odido.

Vriendelijke groet,
Sander de Groot


Van: Sander de Groot <*Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*>
Verzonden: dinsdag 14 mei 2024 22:24
Aan: 'Odido' <service_consument@odido.nl>
Onderwerp: Mobiel: Kan geen verbinding maken

 

Beste Odido,

Sinds jullie naamverandering Tele2+T-Mobile naar Odido heb ik regelmatig problemen met mobiel bellen naar familie en vrienden.
Melding: kan geen verbinding maken.
Meestal opnieuw opstarten, SIM-code invoeren, PIN-code invoeren, voordat ik verder kan.
1-2x per maand heb ik hier nu last van, terwijl onder T-Mobile ik nooit problemen had.
Kunnen jullie dit oplossen?

Vriendelijke groet,
Sander de Groot

*Mod edit: vermeld graag geen telefoonnummer in een openbaar topic.*

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sdegr00t 

Heb je al eens je simkaart in een andere telefoon gedaan om te kijken of het aan de simkaart ligt of een andere simkaart in jouw telefoon testen om te kijken of het aan jouw telefoon ligt?

En zou je je telefoonnummer willen verwijderen? Dit is een openbare community.

Beste Odido,

Onderstaande vraag heb ik op dinsdag 14 mei 2024 naar u verzonden.
Tot op heden geen antwoord van Odido.

Regelmatig krijg ik de melding op mijn mobiele telefoon: Kan niet verbinden.
Aangezien ik geen vaste telefoon heb erg lastig als je (dringend) iemand moet bellen.

Telefonisch heb ik jullie klantenservice diverse malen getracht te bellen.
Jullie zijn echter onbereikbaar of erg lange wachttijden.

Graag wil ik van u weten waardoor dit komt en hoe dit te voorkomen is door Odido.

Vriendelijke groet,
Sander de Groot


Van: Sander de Groot <*Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*>
Verzonden: dinsdag 14 mei 2024 22:24
Aan: 'Odido' <service_consument@odido.nl>
Onderwerp: Mobiel: Kan geen verbinding maken

 

Beste Odido,

Sinds jullie naamverandering Tele2+T-Mobile naar Odido heb ik regelmatig problemen met mobiel bellen naar familie en vrienden.
Melding: kan geen verbinding maken.
Meestal opnieuw opstarten, SIM-code invoeren, PIN-code invoeren, voordat ik verder kan.
1-2x per maand heb ik hier nu last van, terwijl onder T-Mobile ik nooit problemen had.
Kunnen jullie dit oplossen?

Vriendelijke groet,
Sander de Groot

*Mod edit: vermeld graag geen telefoonnummer in een openbaar topic.*




**************************************************


Beste Odido, 

Vandaag, 29 mei 2024, heb ik op bovenstaand bericht nog geen reactie ontvangen van Odido. Tevens heb ik nu twee weken later weer hetzelfde probleem met mijn mobiel dat ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden. Klantenservice onbereikbaar. 

Graag uw spoedige reactie,

​​​​​​Vriendelijke greot,
Sander de Groot

 

Hallo @Sdegr00t 

Heb je al eens je simkaart in een andere telefoon gedaan om te kijken of het aan de simkaart ligt of een andere simkaart in jouw telefoon testen om te kijken of het aan jouw telefoon ligt?

En zou je je telefoonnummer willen verwijderen? Dit is een openbare community.

Ik heb maar 1 mobiele telefoon

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Sdegr00t heb je toevallig iemand in de buurt, waarbij je het even kunt testen in zijn/haar toestel? We weten dan in ieder geval iets meer en kunnen we het e.e.a. uitstluiten en je nog gerichter helpen! Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Hopelijk zorgt dit voor wat verbetering! 

Reageer