Beste Odido,
Onderstaande vraag heb ik op dinsdag 14 mei 2024 naar u verzonden.
Tot op heden geen antwoord van Odido.
Regelmatig krijg ik de melding op mijn mobiele telefoon: Kan niet verbinden.
Aangezien ik geen vaste telefoon heb erg lastig als je (dringend) iemand moet bellen.
Telefonisch heb ik jullie klantenservice diverse malen getracht te bellen.
Jullie zijn echter onbereikbaar of erg lange wachttijden.
Graag wil ik van u weten waardoor dit komt en hoe dit te voorkomen is door Odido.
Vriendelijke groet,
Sander de Groot
Van: Sander de Groot <*Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.*>
Verzonden: dinsdag 14 mei 2024 22:24
Aan: 'Odido' <service_consument@odido.nl>
Onderwerp: Mobiel: Kan geen verbinding maken
Beste Odido,
Sinds jullie naamverandering Tele2+T-Mobile naar Odido heb ik regelmatig problemen met mobiel bellen naar familie en vrienden.
Melding: kan geen verbinding maken.
Meestal opnieuw opstarten, SIM-code invoeren, PIN-code invoeren, voordat ik verder kan.
1-2x per maand heb ik hier nu last van, terwijl onder T-Mobile ik nooit problemen had.
Kunnen jullie dit oplossen?
Vriendelijke groet,
Sander de Groot
*Mod edit: vermeld graag geen telefoonnummer in een openbaar topic.*