Hallo,
Net voor de onaangekondigde naamsverandering heb ik een abonnementsverlenging gedaan.
Nu blijkt dat je bij nieuwe abonnementen kunt kiezen welke snelheid je wilt, echter is dit niet aan te passen omdat ik mijn abonnement bij t-mobile heb verlengd, gevraagd wat mijn huidige snelheid is, deze bedraagt maar het liefst 265mbps!
Regelmatig maak ik gebruik van m’n hotspot voor het gebruik van m’n laptop zodat ik toegang heb tot m’n thuis server en noem maar op. Sinds de naamsverandering vond ik de verbinding al wat langzamer terwijl er gebruik wordt gemaakt van het gouden “5g”.
Via de klantenservice gevraagd of dit niet kan worden aangepast, lijkt me stug dat het niet kan, maar kan inderdaad niet. Ik moet, of een SIM only abonnement afsluiten, of ik moet het huidige abonnement afkopen en een nieuwe abonnement afsluiten als ik gebruik wil maken, van überhaupt een hogere snelheid.
Ik vindt de opgegeven oplossingen zacht uitgedrukt, teleurstellend en doet mij niet veel goeds om nog onder Odido te blijven, reeds de gehele thuis netwerk ook overgezet naar t-mobile (Odido) en bevalt verder goed, heb er, vanwege de snelheidslimiet op 5g, buitenshuis niet veel aan.