Skip to main content

Wij hebben al ruim 2 weken problemen met het mobiel netwerk van Odido in de omgeving van Zevenbergen. Ik kan geen normaal telefoongesprek voeren zonder weg te vallen. De ene keer hoor ik de ander niet en andersom. Ik heb begin vorige week met Odido gebeld. Probleem was blijkbaar een telefoonmast in Zevenbergen waar problemen mee waren. Dit zou 30 augustus opgelost zijn. Echter nu nog steeds problemen. Maandag via een formulier op de website contact opgenomen met de klacht maar nog steeds geen reactie. Vandaag weer gebeld en volgens de klantenservice zijn zever mee bezig en proberen ze het zo spoedig mogelijk op te lossen. Super vervelend want ik kan geen enkel normaal telefoongesprek voeren zondercdst de verbinding verbroken wordt. Zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?

Hoi Therese, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen normale telefoongesprekken kan voeren, ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat mijn collega van de technische afdeling je gisteren heeft geprobeerd te bellen, maar ze kreeg je niet te pakken. Mocht je vandaag in de gelegenheid zijn, bel dan met 1200 en verwijs naar casenummer 72855384.

Wat ik uit de notities haal is dat het incident nog steeds op de mast speelt. De werkzaamheden zouden inderdaad tot de 30e lopen, maar het lijkt erop dat de mast nog steeds overbelast is. Ze vragen je het volgende te doen: Zet je telefoon 10 minuten volledig uit, voordat je hem weer aanzet. Dit in verband met een VoIp barring. Ik hoor graag  van je of je verbinding daarna verbeterd is! 😊


Reageer