Skip to main content

Hoi, mijn mobiel netwerk werkt niet in engeland. Ik heb geen betalingsachterstand. Via chat kom ik niet verder en bellen naar de 0800 nummer werkt ook niet. Ik kan alleen noodoproep plaatsen. Graag urgent hulp nodig.

Hallo @narnarnar 

In England kan je verbinding maken met de volgende providers:

Orange, Telefonica, Three en Vodafone, probeer eens handmatig een andere provider te kiezen of anders kan je je simkaart ook in een andere telefoon testen.

Je hebt ook geen blokkades in je Odido account?


Ik heb geprobeerd de stappenplan te volgen op de website om handmatig internet in te stellen maar ik kwam niet verder dan *ga naar samsung*. Is dat een app? Of bedoelen jullie *free samsung* app? Ik weet niet ik een andere provider moet selecteren en ik heb geen andere telefoon.


@narnarnar 

Je hebt een Samsung? Ga naar instellingen, verbindingen, mobiele netwerken, netwerk operators, schakel automatisch selecteren uit en kies handmatig een andere.


Heb ik gedaan. Kreeg melding, na het selecteren van andere provider, dat dit niet toegestaan is. Hoe kan ik odido klantenservice bereiken in buitenland? 


@narnarnar 

Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator dit zo voor je nakijken.


Ja het staat erin. Hoop dat ze snel reageren want ik ga zo op reis en moet echt internet hebben.


Kan een #moderator reageren aub? 


Moderator, urgent!!


Hallo, is er iemand? Ik kan jullie ook niet bellen. Ik heb dringend hulp nodig. 


hoi @narnarnar ,

Dit is helaas geen chat met de klantenservice. Topics worden op volgorde behandeld. Sneller gaat het als je (met een andere telefoon) even de klantenservice belt. Vanuit het buitenland is dat:  +316-24001200


Als ik dat kon dan had ik dat gedaan. 


Wat een waardeloze klantenservice. 


Dit is geen klantenservice maar een klant helpt klant forum. Voor klantenservice kun je bellen. Er zijn in de vakantie periode maar weinig moderators,  dus je kan hier niet direct geholpen worden. 


Hoi narnarnar, van harte welkom op de Community! Zoals @eric aangeeft is dit geen live chat-kanaal, maar een klant-helpt-klant Community. Meerdere reacties plaatsen (in verschillende topics) is niet nodig en helpt ook niet. Maar geen zorgen, we komen altijd zo snel mogelijk bij je - zodra je aan de beurt bent. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie geen blokkades staan op international roaming. Ik zie dat je simkaart voor het laatst verbinding heeft gemaakt in Nederland. Probeer daarom het volgende:

  • Zet je toestel volledig uit en start 'm daarna opnieuw op
  • Lukt handmatig verbinding maken met Orange, Telefonica, Three of Vodafone dan nog niet? Reset dan je netwerkinstellingen.
  • Zo doe je dit op een Samsung: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. 

Lukt het nu wel om (handmatig) verbinding te maken? Ik hoor het graag van je!


Reageer