Ik heb al jaren unlimited 5g van tele2 en inmiddels dus al een tijdje Odido. Sindsdien is het internet en mijn bereik echt bizar slecht. Waar ik ook ben in Nederland. Ik heb mijn simkaart in verschillende telefoons gedaan maar het ligt niet aan de telefoon. Ik heb steeds maar 1 of 2 streepjes bereik en de pijltjes die onder 4G+ staan zijn bijna nooit meer wit. Ik probeerde via de chat contact te krijgen maar izzie zegt continue dat er geen medewerkers beschikbaar zijn dus dan probeer ik het wel zo. Ik lees dat jullie hier vaak een nieuwe simkaart als oplossing aanbieden. Ik hoor ook graag van anderen of dat daadwerkelijk geholpen heeft. Als het niet helpt dan leveren jullie dus niet wat ik bij mijn vorige provider had en ik neem aan dat ik dan kosteloos onder het contract uit kan komen.
Mobiel bereik en mobiel internet slecht sinds overgang naar Odido
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Esther, van harte welkom op de Community en gaaf dat je al jaren bij ons (Tele2) zit! Niet fijn dat je verbinding verminderd is. Ik loop graag een aantal stappen met je door om je verbinding te verbeteren. Mocht het met deze stappen niet lukken, dan laat ik mijn technische collega's het onderzoeken. Mocht dan blijken dat we het niet voor je kunnen oplossen en dat je hiermee in aanmerking komt dan kan het zijn dat je je contract kosteloos kan opzeggen.
Wil je de volgende punten voor me controleren:
- Je telefoon een paar minuten helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten
- Controleren of je de nieuwste software (OS) op je telefoon hebt staan
- Staat je netwerkkeuze op Automatisch of handmatig? Wil je hier eens in wisselen om te kijken of dit verbetering geeft?
- Had je al een keer een nieuwe simkaart ontvangen om te kijken of het hiermee beter is? Wellicht ligt het inderdaad aan je simkaart
Laat het me maar weten. Anders bestel ik allereerst een nieuwe simkaart voor je. Anders zoek ik uiteraard verder! 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.