Hoi Diony, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je geen goede verbinding hebt, laten we dit zo snel mogelijk doorzetten naar de juiste collega's. Maak via de dekkingskaart een melding met zo veel mogelijk informatie over je locatie en wat je precies te zien krijgt. Dan komt je melding direct bij onze netwerkspecialisten uit en zij gaan dit dan voor je onderzoeken. Ik hoop dat ze je snel meer duidelijkheid kunnen geven en het voor je kunnen oplossen!
Hallo marciano,
Ik zie niet waar ik een neding kan maken op dekkingskaart. Ook staat mijn telefoon niet in het lijstje.
Groet diony
Hoi Diony, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik geef je graag meer informatie. Is er 1 appaaat verbonden met je mifi-router of meerdere apparaten? De Alcatel heeft namelijk een maximale downloadsnelheid van 300 Mbit/s. Wanneer meerdere apparaten verbonden zijn met de mifi router, wordt deze capaciteit verdeeld over de apparaten en zo kan de snelheid een stuk lager uitvallen. Mochten er meerdere apparaten verbonden zijn, wil je dit dan testen door de verbinding op de andere apparaten te verbreken?
Probeer daarnaast alvast het volgende: Zet de mifi-router volledig uit en opnieuw aan. En verzamel voor mij 3 verschillende voorbeelden (van max. 3 dagen oud) van wanneer de verbinding slecht was. Dan kunnen mijn collega's van de technisce afdeling hiermee aan de slag: Datum, tijdstip en locatie. Mijn collega's gaan je bellen zodra ze me jouw case aan de slag gaan. Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment: ochted, middag of avond? En wil je je 06-nummer waarop je te bereiken bent in je profiel zetten onder het kopje 'Mobiel klantnummer’? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hoi Diony, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik geef je graag meer informatie. Is er 1 appaaat verbonden met je mifi-router of meerdere apparaten? De Alcatel heeft namelijk een maximale downloadsnelheid van 300 Mbit/s. Wanneer meerdere apparaten verbonden zijn met de mifi router, wordt deze capaciteit verdeeld over de apparaten en zo kan de snelheid een stuk lager uitvallen. Mochten er meerdere apparaten verbonden zijn, wil je dit dan testen door de verbinding op de andere apparaten te verbreken?
Probeer daarnaast alvast het volgende: Zet de mifi-router volledig uit en opnieuw aan. En verzamel voor mij 3 verschillende voorbeelden (van max. 3 dagen oud) van wanneer de verbinding slecht was. Dan kunnen mijn collega's van de technisce afdeling hiermee aan de slag: Datum, tijdstip en locatie. Mijn collega's gaan je bellen zodra ze me jouw case aan de slag gaan. Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment: ochted, middag of avond? En wil je je 06-nummer waarop je te bereiken bent in je profiel zetten onder het kopje 'Mobiel klantnummer’? Dan ga ik voor je aan de slag!
Marciano, hartelijk dank voor je bericht!
Ook ik ga hiermee aan de gang
Groet diony