Ik heb al meerdere malen een klacht ingediend maar het wordt alleen maar erger i.p.v. beter.
Ten eerste ben ik al jaren klant van T-Mobile maar zeker de afgelopen 6maand werkt het niet zoals beloofd.
Ik heb een internet kaart onbeperkt internet, maar na 15 minuten Netflix kijken werkt internet niet meer en blijft bufferen.
Ik heb een telefoon abbonement met zeer slecht bereik, en vaak data al heel snel op. Nu was er de laatste x gezegd dat ik iemand aan telefoon had dat er wel erg veel fout ging. Zogenaamd waren mn simkaarten niet goed. Kreeg 2 nieuwe die ik niet kon activeren. Na 2 x de klantenservice gebeld te hebben en blijkbaar mensen aan de lijn gehad die niks kunnen werd ik eindelijk doorverbonden met iemand die wel de aimkaaryen kon activeren.. maar helaas, er waren verkeerde simkaarten gestuurd. Simkaarten voor een Tele2 netwerk. Ook stond er bij dat ik een Tele2 netwerk zou hebben. 1 of andere idioot heeft dat zo ingesteld.
De instellingen waren nu goed gezet en er zouden 2 nieuwe simkaarten komen .... maar helaas, ook deze zijn niet te activeren.
Maar weer gebeld, dat ik degene wou spreken die me de vorige x had geholpen. Deze man had beloofd dat er een credit nota gestuurd zou worden van 25 euro. Vervolgens wordt er rond de 25 euro en 35 euro van mn rekening afgetrokken. Ook zou ik voor mn telefoon een unlimited internet en 120 belminuten krijgen. Mn belminuten waren op unlimited gezet want dat kon volgens de vorige persoon niet.
Deze persoon melde dat dat wel degelijk kon. De 25 euro restitutie, de 120 belminuten heb ik nog steeds niet ontvangen.
Zo krijg ik op zondagmiddag een sms dat ik Duitsland in rij terwijl ik gewoin thuis op de bank zit. De 2 simkaarten nog steeds niet geactiveerd, wordt niet terug gebeld door de peraoon die me toen geholpen heeft. Maar weer een mail erachteraan gestuurd.
Nou wordt het helemaal mooi, wordt er wederom gezegd dat ik een Tele2 contract heb. Zucht weer blijkbaar iemand met zn klauwen aan de instellingen gezeten. Maar deze maakt het nog bonter. Ik moet overleggen met degene die het contract heeft afgesloten .... Dus m.a.w. moet ik eerst met mezelf overleggen?? Of beweren jullie nu dat mijn 2 abonnementen door iemand anders zijn afgealoten... prima incasseer de facturen dan ook niet meer van mijn bankrekening.
Zaterdag was ik aan het werk, ben vrachtwagen chauffeuse dus heb mn mobiel ook nodig zodat ik altijd bereikbaar ben en mn navigatie. Vanaf een uur of 10 helemaal geen netwerk meer. Noppes nada, kan niet bellen, geen internet helemaal niks meer.
Ik werk vanaf 2:15 tot 15:00 uur en moest daarna nog zon kut T-mobile zaak opzoeken waar ze een andere simkaart in zette en in ieder geval mn mobiel weer werkte.
Thuis gekomen op andere netwerk kaart zeer trage internet wat nog steeds niet werkt.... ook in het buitenland werkt mobiel 9 van de 10 x niet. Ik ga dan over op hotspot van mn vriend die heeft budget mobiel... gek genoeg werkt die altijd en overal en nog een stuk goedkoper ook.
Ik ben er klaar nee, ga maandag naar juridisch loket om contract op te zeggen wegens dat ik niet krijg waarvoor ik betaal. Geen restitutie heb ontvangen en zo ineens mobiel netwerk weg is als ik op de vrachtwagen zit en mn mobiel altijd moet werken.
Tevens stuur ik een brief naar kassa en consumentenbond.