Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen naar buitenlandse nummers

• 24 januari 2025
  • 7 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo,

Ik kan geen buitenlandse nummers bellen vanuit nederland. Krijg de melding dat dit niet is toegestaan. Ik heb geen blokkade aanstaan en er zit ook geen blokkade op mijn sim vanuit jullie.

Gr

Beste antwoord door Thumke88

Marciano van Odido schreef:

Hoi Thom, bedankt voor het proberen en voor het invullen van je gegevens! Ik zie in het systeem wel een blokkade staan op internationale gesprekken - service nummers (die niet in Mijn Odido staat). Ik heb de blokkade zojuist opgeheven. Wellicht heeft het een paar minuten nodig om de wijziging te verwerken. Laat je het me weten als je merkt dat het weer werkt? đŸ˜„

Hoi Marciano, heb zojuist geprobeerd en het werkt weer! Bedankt!

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20649 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@Thumke88 

Heb je toevallig een betalingsregeling lopen? Tijdens de betalingsregeling heb je oa een blokkade op bellen naar het buitenland.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 januari 2025

Nee lopen geen regelingen of blokkades.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Thumke88, van harte welkom op onze Community! Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit al helpen. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 januari 2025

Hallo,

Alles is up to date. Ook na reset van netwerkinstellingen en opnieuw opstarten van telefoon kan ik nog steeds geen internationaal gesprek starten. De gegevens heb ik in mijn profiel geplaatst.

Gr Thom

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Thom, bedankt voor het proberen en voor het invullen van je gegevens! Ik zie in het systeem wel een blokkade staan op internationale gesprekken - service nummers (die niet in Mijn Odido staat). Ik heb de blokkade zojuist opgeheven. Wellicht heeft het een paar minuten nodig om de wijziging te verwerken. Laat je het me weten als je merkt dat het weer werkt? đŸ˜„

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Marciano, heb zojuist geprobeerd en het werkt weer! Bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Superfijn dat het weer werkt en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen