Hoi Lady flame, gaaf dat je veel internationele vrienden hebt en met ze belt! Minder fijn dat je deze melding krijgt. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie ook geen blokkades op internationale oproepen staan. Heb je gisteren toevallig nog iets gewijzigd en werkt het weer? Zo niet, voeg dan je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers toe aan je profiel. Dan kan ik beter met je meekijken en waar nodig een case doorzetten naar mijn technische collega's!
Ik kan ook niet naar mijn chinese familie bellen. En ik heb al mijn vrienden en kennissen metOdido abonnement gevraagd, ze kunnen ook niet bellen naar de Chinese nummers. Ik vind het echt raar. Er is helemaal geen blokkades ingesteld. Klantenservice weet het ook niet wat de oorzaken zijn. Mijn man en ik hebben een maand geleden allebei de contracten verlengd. Hebben er nu dus spijt van. Als het probleem niet opgelost wordt, gaan we sowieso overstappen naar een andere. Oude T - mobile was echt veel beter. Nooit problemen gehad.
Hi @Kelly888, van harte welkom op onze Community! Niet fijn om te lezen dat jullie spijt hebben van jullie verlenging, daar willen we graag verandering in brengen door samen naar een oplossing te kijken. Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics te '’spammen'’ over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons. Ik zag dat je al een eigen topic over dit onderwerp hebt aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen!