Hey @Mathijs55 van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je in de VS bent voor een aantal maanden. Ik ben vorig jaar in New York geweest en het is er echt prachtig! Wel zo fijn als je ook kunt bellen, laten we samen naar een oplossing kijken! Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten.
De Samsung Galaxy S8 is een redelijk oud toestel, dus het zou zeker daar mee te maken kunnen hebben. Kun je in de instellingen van je toestel checken met netwerken (3G/4G/5G) je verbinding kan maken? Je kunt ook handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet, lees je hier.
Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Wat goed is om te weten: als je niet kunt bellen, kun je altijd op meerdere manieren contact met ons opnemen. Dit kan via ons digitaal contactformulier of ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Ook helpen we je graag verder via onze Community!
Ik zie je reactie graag tegemoet!