Hallo, ik kan geen 0900/0906 nummers bellen.
Als ik ze bel hoor ik "Deze oproep is niet toegestaan" terwijl ik geen blokkade op mijn mobiel abonnement heb. Al mijn facturen zijn ook betaald. Hoe kan dit?
Als ik ze bel hoor ik "Deze oproep is niet toegestaan" terwijl ik geen blokkade op mijn mobiel abonnement heb. Al mijn facturen zijn ook betaald. Hoe kan dit?
Hallo
Groetjes,
Pharwin
Ik kan geen 0900/0906 nummers bellen.Als ik ze bel hoor ik "Deze oproep is niet toegestaan"
En ik kan op dit moment niemand bereiken bij de chat op telefonisch (duurt te lang)
Kunt u mij misschien helpen?
Hi
Hi
is dat bij mij ook mogelijk?
blokkades zijn eraf maar ik kan alsnog geen 0900/0906 bellen aangezien die dan zegt oproep is niet toegestaan
bij me vorige provider kon dat namelijk wel
ik heb al een paar keer gebeld maar word er uiteindelijk niks wijzer van helaas
Hi
Hi
ik kreeg er idd een melding over
Vanaf nu kan je weer gebruik maken van Bellen naar 0900-, 0906-, of 0909-nummers. Fijne dag, Odido
maar ik heb net geprobeerd zowel 0900/0909 nog steeds niet toegestaan
dus ik zou zeggen dat er ergens toch nog iets geblokkeerd is of iets
Hi Corne, bedankt voor het proberen! Vreemd dat het nog niet lukt. Ik heb direct een case voor je aangemaakt voor mijn technische collega's (68983464). Het kan even duren voordat ze jouw case oppakken i.v.m. de drukte, maar mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is.
Mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze dan gerust. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Hi Corne, bedankt voor het proberen! Vreemd dat het nog niet lukt. Ik heb direct een case voor je aangemaakt voor mijn technische collega's (68983464). Het kan even duren voordat ze jouw case oppakken i.v.m. de drukte, maar mocht je eind volgende week nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is.
Mocht je in de tussentijd vragen hebben, stel ze dan gerust. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
ik heb tot zover nog niks gehoord en of veranderingen
geen idee of je het toevallig kan zien of er wel iets mee gedaan is
Hi Corne, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct in de case gekeken en ik zie dat er een update is. Mijn collega's konden ook geen actieve blokkades vinden, maar ze laten weten da het komt omdat je voorheen wel een blokkade op service nummers hebt gehad. Kan je een netwerk reset uitvoeren? Het ligt aan je toestel waar dit precies in je instellingen staat. Maar het zal ergens onder Instellingen > Mobiele Data > Netwerkinstellingen resetten staan. Ik hoor graag of dit het heeft verholpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.