Skip to main content

Hi,

Ik verblijf momenteel op Bonaire en heb daar aan het begin van de week een internet op reis bundel aangeschaft via mijn Odido. Het lijkt de verkeerde te zijn, want ik maak toch kosten buiten mijn bundel. Kan ik/Kunnen jullie dit corrigeren? 
 

Hoor graag, alvast bedank!

Groet, Anne 

Hi @annehooi, welkom op onze Community! Wat leuk dat je op dit moment op Bonaire verblijft! Bonaire valt onder Zone 2 en is dus niet ingegrepen in je reguliere bundel. Ik geef je hier graag meer informatie over. Nederlands Caribisch gebied (voorheen Nederlandse Antillen), incl. Bonaire, Curaçao, Saba, Sint-Eustatius en Sint-Maarten Internet Op Reis M-pas: je krijgt 1 GB en betaalt € 15,-. De pas is 14 dagen geldig. Internet Op Reis XL-pas: je krijgt 3 GB en betaalt € 30,-. De pas is 31 dagen geldig. Voor bellen/sms’en gelden de tarieven voor Zone 2. Sms PRIJS ANTILLEN naar 5545. Krijg je meteen een gratis bericht terug met alle info! Meer informatie vind je ook op onze website: odido.nl/service/veelgestelde-vragen/Wat-betaal-ik-als-ik-naar-Noord-en-Midden-Amerika-reis/000447734. De bundel die jij nu hebt aangekocht is specifiek voor Aruba en daarom werkt deze niet op jouw locatie. Speciaal voor jou heb ik de kosten vergoed zodat je zelf een nieuwe bundel kan aanschaffen! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? 


Hallo,

Grappig verhaal... Ik verblijf momenteel ook op Bonaire en blijk ook de verkeerde bundel gekocht te hebben aangezien ik kosten maak buiten mijn bundel.
 

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt!


Hi Jaimy, superleuk dat je op dit moment op Bonaire bent! Ik ben ook direct voor jou gaan kijken en zie inderdaad dat wij voor een korte periode extra kosten bij jou in rekening gebracht hebben, terwijl je bundel al actief was. Het lijkt erop dat het inmiddels wel goed gaat. De gemaakte kosten van € 6,14 ga ik daarom voor je vergoeden. Een bevestiging hiervan ontvang je binnen 10 minuten per e-mail. Geniet nog even van je verblijf daar en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!


Ik verblijf momenteel ook op Bonaire en als ik kijk in de app denk hij dat ik nog op Aruba ben. Ik kan geen bundle aanschaften? Kan iemand mij daarbij helpen?


Hallo @Mattje, ik help je daar graag bij verder! Echter, is het niet de bedoeling om meerdere reacties in verschillende topics te plaatsen over hetzelfde onderwerp, dit staat ook vermeld in onze huisregels. Ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt. 

Daar zal ik zo snel mogelijk in terugkomen met een reactie! 


Reageer