Skip to main content
Beantwoord

Internetbundel niet actief

Hoi,

ik verblijf op dit moment op Curacao en heb een internet bundel aangeschaft van €15. Echter is de bundel nog niet actief, maar al wel verschenen als extra kosten.

kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord door Mithanuel

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@Mithanuel fijn om te lezen! Dank voor het delen van de juiste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik heb ze direct verwijderd uit je post en in je profiel geplaatst. Op deze manier blijft het afgeschermd en kunnen alleen jij en ik deze gegevens inzien. Wel zo handig. Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie dat je de Internet Op Reis M-pas - M20 hebt aangeschaft. Deze staat ook op actief en ik zie dat er ook al data is verbruikt, kan dat kloppen? Je hebt op dit moment nog 857 MB over van 1.000 MB. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, start dan je toestel opnieuw op of verbind handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Dan zou het moeten lukken. 

Ik hoor het graag van je! 

Via de webbrowser kan ik nu alles inzien.

Hartelijk bedankt 

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20758 reacties
  • 25 februari 2025

Hallo ​@Mithanuel 

Zorg dat roaming en mobiele data aan staat. Misschien kan het helpen om handmatig een andere netwerk provider te selecteren.

Heb je zelf geen actieve blokkade in je Odido account?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi Waqqas,

Het handmatig veranderen van netwerk helpt niet.

Eén actieve blokkade opsporen lijkt mij iets voor Odido?

Ik heb een bijlage toegevoegd. Hier zie ik ook geen mb’s staan. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8823 reacties
  • 25 februari 2025

Heb je wel de juiste bundel aangeschaft voor de Nederlandse Antillen? heb je per sms een bundel gekocht? Wat gebeurt er als je op dat knopje drukt, KOOP EEN BUNDEL? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Als ik op de knop druk zie ik enkel dit product 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8823 reacties
  • 25 februari 2025

OK!   zou het kunnen dat je nog een oud product hebt? Dus een oud Tele2 of oud T-mobile contract wat nog niet is verlengt  na 5 september 2023 naar een Odido Hello  abonnement?

Vraag anders eens de chatbot naar de buitenland tarieven. Vul op een gegeven moment je telefoonnummer + bestemmingsland in.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Al mijn vorige contracten zijn stopgezet.

is het opvragen van de tarieven aan een bot de oplossing?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8823 reacties
  • 25 februari 2025
Mithanuel schreef:

Al mijn vorige contracten zijn stopgezet.

is het opvragen van de tarieven aan een bot de oplossing?

Dus heb je nu een abonnement welke is aangeschaft of verlengt na 5 september 2023? De chatbot kijkt op basis van je nummer welke kosten er voor dat abonnement zijn.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Dit zijn mijn gegevens. 

Op dit moment gebruik ik mijn eigen bundel en het is duur om telkens met een bot te praten. Kunnen jullie dit oplossen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8823 reacties
  • 25 februari 2025

Dat “ jullie”  weet ik niet, je praat hier met andere klanten. Maar in een paar dagen zal een moderator ook meelezen en wellicht in de backend systemen kunnen kijken voor je.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 februari 2025

Oke dat zal fijn zijn. Is het aan te raden om de openstaande bundel aan te schaffen voor nu?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Mithanuel wat heerlijk dat je momenteel op Curacao bent, heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je internet het ook doet, laten we samen naar een oplossing kijken! De bundel hoef je niet aan te schaffen, want dan zal je gaan betalen per MB. Dat is anders dan als je een internetbundel zou aanschaffen. Graag wil ik met je meekijken in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi Pharwin,

Het is heerlijk hier dankjewel!

Als je mee zou willen krijgen graag!

[Aangepast door moderator, plaats privégegevens a.u.b. in je profiel en niet openbaar!]

Mocht je meer informatie nodig hebben hoor ik het graag.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Mithanuel fijn om te lezen! Dank voor het delen van de juiste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik heb ze direct verwijderd uit je post en in je profiel geplaatst. Op deze manier blijft het afgeschermd en kunnen alleen jij en ik deze gegevens inzien. Wel zo handig. Ik heb gelijk gekeken in je account en ik zie dat je de Internet Op Reis M-pas - M20 hebt aangeschaft. Deze staat ook op actief en ik zie dat er ook al data is verbruikt, kan dat kloppen? Je hebt op dit moment nog 857 MB over van 1.000 MB. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, start dan je toestel opnieuw op of verbind handmatig met een netwerk van een andere provider via de instellingen van je toestel. Dan zou het moeten lukken. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Via de webbrowser kan ik nu alles inzien.

Hartelijk bedankt 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Mithanuel dat is helemaal goed! In de app ook of dat niet? Anders raad ik je aan de app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Deze beschikt dan meteen over de nieuwste softwareversie. Check ook meteen of je toestel een software-update nodig heeft. Dit is van belang, zodat de app optimaal kan werken.

Uiteraard geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel plezier op Curacao! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen