Hey,
Ik ben Japan (Tokio) en ik heb op 7 juni een nieuwe internet op reis XL bundel aangeschaft omdat de vorige op was. Echter werkt het mobiele internet sindsdien niet. Het lijkt erop dat het internet nog “afgeknepen” wordt. Ik krijg steeds de melding “mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk”.
Heel soms heb ik even 3G netwerk maar dat is voor veel apps zoals Google Maps onvoldoende.
Het lukt überhaupt niet om met het 4G en 5G netwerk te verbinden.
Ik heb de telefoon al herstart, aan- en uitgezet, update naar iOS 18.5 uitgevoerd maar zonder resultaat.
Hoe kan dit probleem opgelost worden? Volgens de Odido-app heb ik nog ruim 11GB over.
Alvast bedankt!
Loes
