Skip to main content
Beantwoord

Internet op reis gekocht in Brazilië, werkt niet in Turkije

• 10 februari 2025
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Ik was in Brazilië en heb daar op 1 februari een grote “Internet Op Reis” bundel gekocht, ik had nog zeker 10 GB over en het zou 31 dagen geldig zijn. Ik ben daarna twee dagen in Nederland geweest en ben nu weer in Turkije. Maar ik heb hier nu geen data. Aangezien de bundel Internet Op Reis heet en niet Internet In Brazilië ging ik er vanuit dat het ook in Turkije zou werken, ik heb de berichtjes nog even na gekeken en er staat ook nergens dat het alleen voor Brazilië is. Misschien dat het handmatig omgezet moet worden, maar ik heb meerdere keren geprobeerd met iemand in contact te komen via de chat maar er is nooit een adviseur beschikbaar.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@LENSX_NA1 

Een internet op reis bundel koop je bij aankomst op je bestemming en dan is hij ook alleen in dat land geldig.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20594 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Hallo ​@LENSX_NA1 

Een internet op reis bundel koop je bij aankomst op je bestemming en dan is hij ook alleen in dat land geldig.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025

Oké, leuk die voorwaarden, maar dat staat niet in het sms’je dat je ontvangt of in de app.

Hallo! Je bent in Brazilie.

Voordelig internetten doe je met een Internet Op Reis pas. Sms naar 1280:

M8 [4 GB voor € 15, 14 dagen geldig]

XL8 [12 GB voor € 30, 31 dagen geldig]

Of doe het in de Odido App.

Zonder pas blijf je ook online, voor € 0,04 p/MB [tot max € 10 p/maand].

Bellen binnen dit land, naar Nederland en EU-landen kost € 2,25 p/m + € 0,10 starttarief. Gebeld worden kost € 1,78 p/m, een sms versturen € 0,75 p/b. Krijg je een sms? Dat kost je niks.

Check je verbruik in de Odido App. Goede reis, Nesrin van Odido

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025

Ik snap dat het misschien niet zou kunnen werken in verschillende landen, maar dan moet dat duidelijk gecommuniceerd worden. Niet ergens in voorwaarden die ik zelf ergens moet vinden. Anders bel ik wel als ik terug ben in Nederland, bellen vanuit het buitenland is veel te duur.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20594 reacties
  • 10 februari 2025

@LENSX_NA1 

Het staat op deze pagina bij de veelgestelde vragen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 10 februari 2025

Dat is goede info als je voorbereid op reis wilt gaan! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen