Skip to main content

Ik verblijf momenteel ook op Bonaire en als ik kijk in de app denk hij dat ik nog op Aruba ben. Ik kan geen bundle aanschaften? Kan iemand mij daarbij helpen?

Hallo @Mattje, wat heerlijk dat je op Bonaire zit, het schijnt er erg mooi te zijn! Wel zo fijn als je kunt internetten, laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3398. Daarbij zie ik inderdaad dat je geen Internet op Reis pas kunt aanschaffen via je Mijn Odido account. Dat is wel gek. Gelukkig kun je het ook aanschaffen via sms. Je kunt twee verschillende passen aanschaffen. Ik licht ze toe: 

  • M-pas: Sms M27 naar 1280; je krijgt 400 MB en betaalt € 25,-. De pas is 14 dagen geldig.
  • XL-pas: Sms XL27 naar 1280; je krijgt 1 GB en betaalt € 50,-. De pas is 31 dagen geldig. 

Laat je me even weten wanneer het is gelukt om de sms te versturen en of je data hebt? Zodra je een bevestiging per sms hebt ontvangen, start dan je toestel opnieuw op. Dan zou het moeten lukken. Zo niet, dan verneem ik graag wat je te zien krijgt na het versturen van de sms. Dan ga ik het desnoods voor je doorzetten naar ons IT-team om het e.e.a. uit te laten zoeken. Echter, gaat hier wel tijd overheen (ongeveer 13 dagen), maar dat is hoe lang het maximaal kan duren. Het kan net zou goed binnen een paar dagen worden opgepakt. De beste oplossing in de tussentijd is een lokale simkaart aanschaffen. De kosten hiervan kunnen wij dan voor je vergoeden.

Ik hoor het graag van je! 


Het lijkt helaas niet te werken? Bundle is wel goed aangezet volgens de sms. Paar x mijn mobiel herstart maar geen succes!


Hoi Mattje, ik zie inderdaad dat de bundel wel correct is aangeschaft. Wat apart dat er nog geen verbinding is. Wil je mij de volgende punten controleren:

  • Welke netwerken krijg je te zien als je handmatig verbinding wil maken met een netwerk? Ik hoor graag welke netwerknamen je te zien krijgt. En probeer ze allemaal eens.
  • Heb je toevallig een VPN app op je telefoon? Deze kan wel eens in de weg zitten.

Ik zie een klein verbruik van 1MB, dus ergens heeft 'ie het heel kort gedaan. Ik hoor het graag van je en dan kijken we direct verder!

 


Ik zie chipper, digicel en Kia. Ik zal ze even proberen. Kom later op terug of het gewerkt heeft. Verder geen vpn op de telefoon.


@Mattje Helemaal goed, we zien je reactie graag tegemoet! 


Hoi Mattje, ik zie inderdaad dat de bundel wel correct is aangeschaft. Wat apart dat er nog geen verbinding is. Wil je mij de volgende punten controleren:

  • Welke netwerken krijg je te zien als je handmatig verbinding wil maken met een netwerk? Ik hoor graag welke netwerknamen je te zien krijgt. En probeer ze allemaal eens.
  • Heb je toevallig een VPN app op je telefoon? Deze kan wel eens in de weg zitten.

Ik zie een klein verbruik van 1MB, dus ergens heeft 'ie het heel kort gedaan. Ik hoor het graag van je en dan kijken we direct verder!

 

Het lijkt goed te werken met 1 van de andere providers! Bedankt voor de hulp!


@Mattje Fijn dat het is gelukt! We wensen je nog heel veel plezier op Bonaire, maak er een mooie vakantie van. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - de Community staat voor je klaar! 😄


Reageer