Hi Loes,
Heerlijk zeg dat jullie samen op reis zijn. Klopt het dat hier om nummer eindigend op **2811 gaat? Vanuit onze kant ziet alles er goed uit, geen blokkades of betaalachterstanden die dit kunnen veroorzaken. Wat mij wel opvalt is dat het toestel nog geen verbinding heeft gemaakt met het buitenlandse netwerk, de simkaart denkt hierdoor dat je nog in Nederland bent. Dit verklaart meteen dat je in de App ziet staan dat de buitenlandbundel niet beschikbaar is.
Gebruik je de simkaart in een tablet of in een telefoon? Zou je in beide gevallen eens opnieuw willen opstarten en daarna de automatische netwerkselectie willen uitschakelen? Onze toestelhulp kan hier eventueel bij helpen: Toestelhulp | Krijg hulp met je apparaat | T-Mobile. Nadat je de netwerkselectie hebt uitgeschakeld, moet je zelf kunnen kiezen voor een netwerk.
Als je in Duitsland bent, kies dan voor: Telefonica, Telekom of Vodafone. Ben je inmiddels in Frankrijk? Kies dan voor: Bouygues, SFR of Orange. Je kunt door te wisselen tussen de netwerken uitvinden welke het beste werkt.
Laat je mij weten of het gelukt is?