Skip to main content
Beantwoord

Internet EU

  • 3 januari 2025
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Hallo, ik heb 50 duizend gb in de Eu en ik had alleen maar 9 duizend gb gebruikt, en opeens uit het niets kreeg ik een sms dat ik de rest dus 41 duizend gb heb verbruikt..? en dat op 1 dag (klinkt al niet logisch). Kan er iemand misschien hier naar kijken en het terug sturen?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Ahmedb welkom op onze Community en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Het lijkt me sterk dat je ineens 41 GB hebt verbruikt. Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt, ik kijk graag met je mee! Als je bundel snel op gaat, kun je heel gemakkelijk je verbruiksstatus inzien in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Onder het kopje ''internet'' kun je precies zien hoe veel data er per dag is verbruikt. Wegens privacy redenen kunnen wij niet inzien aan wat je data is verbruikt. Je kunt dit wel zelf terugvinden in de instellingen van je toestel. Ik beschik zelf over een Android toestel en bij mij kan ik dit terugvinden bij instellingen > Verbindingen > gegevensgebruik > gebruik mobiele gegevens. Daar kun je precies zien aan welke apps je data per dag is verbruikt. Je kunt daar ook terugvinden hoe veel data en aan wat je via je Wi-Fi netwerk hebt verbruikt. Bij een iPhone kan je dit terugvinden bij 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'.

Graag kijk ik met je mee in je account. Echter, zie ik dat de postcode + huisnummer in je profiel niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste adresgegevens vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken in je account!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4326 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Hi ​@Ahmedb welkom op onze Community en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Het lijkt me sterk dat je ineens 41 GB hebt verbruikt. Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt, ik kijk graag met je mee! Als je bundel snel op gaat, kun je heel gemakkelijk je verbruiksstatus inzien in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Onder het kopje ''internet'' kun je precies zien hoe veel data er per dag is verbruikt. Wegens privacy redenen kunnen wij niet inzien aan wat je data is verbruikt. Je kunt dit wel zelf terugvinden in de instellingen van je toestel. Ik beschik zelf over een Android toestel en bij mij kan ik dit terugvinden bij instellingen > Verbindingen > gegevensgebruik > gebruik mobiele gegevens. Daar kun je precies zien aan welke apps je data per dag is verbruikt. Je kunt daar ook terugvinden hoe veel data en aan wat je via je Wi-Fi netwerk hebt verbruikt. Bij een iPhone kan je dit terugvinden bij 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' of 'Instellingen' > 'Mobiele data'.

Graag kijk ik met je mee in je account. Echter, zie ik dat de postcode + huisnummer in je profiel niet overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste adresgegevens vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken in je account!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen