Skip to main content
Beantwoord

Internet duitsland

Goedemorgen,

Vandaag gearriveerd in Duitsland om af te reizen naar familie. 

Nu lees ik in een andere forum, dat je door een betalingsregeling geen roaming kan gebruiken. 

En dat dit snel zonder moeite opgelost kon worden. Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@walicjusz 

Heb je toevallig ook een betalingsregeling?

Tijdens een blokkade kan je je simkaart niet gebruiken in het buitenland en je kunt ook niet bellen naar het buitenland.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22707 reacties
  • 20 juli 2025

Hallo ​@Mano van grunn 

Vul alvast alle privΓ© velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 juli 2025

Dit voldoende? Kon een paar dingen niet vinden

• 1 reactie
  • 20 juli 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Ik was gisteren in Duitsland en had geen bereik. Ik ben terug in Nederland en het is er weer. Ik wil mijn familie in Polen bellen. De secretaresse zegt dat de verbinding onmogelijk is. Maar ik kan wel een gewoon Nederlands nummer bellen. Kunt u me helpen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 20 juli 2025
walicjusz schreef:

Ik heb hetzelfde probleem. Ik was gisteren in Duitsland en had geen bereik. Ik ben terug in Nederland en het is er weer. Ik wil mijn familie in Polen bellen. De secretaresse zegt dat de verbinding onmogelijk is. Maar ik kan wel een gewoon Nederlands nummer bellen. Kunt u me helpen?

Ik kan niet sms en bellen en ook niet gebeld of gesms worden.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22707 reacties
  • Antwoord
  • 20 juli 2025

Hallo ​@walicjusz 

Heb je toevallig ook een betalingsregeling?

Tijdens een blokkade kan je je simkaart niet gebruiken in het buitenland en je kunt ook niet bellen naar het buitenland.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Mano, ik hoop dat je een goede tijd hebt met familie in Duitsland! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb de blokkade op international roaming direct voor je opgeheven. Het moet zo direct lukken om (handmatig) verbinding te maken in Duitsland. Dit kan met de volgende netwerken: Telefonica, Telekom en Vodafone. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, bekijk dan onze Toestelhulp. Mocht het binnen 30 minuten nog niet lukken, zet dan je telefoon uit en aan. Laat je het me weten of het is gelukt? πŸ˜Š

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@walicjusz, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ook voor jou heb ik de blokkade opgeheven. Mocht je de grens weer overgaan, dan moet het wel lukken om te bellen en te internetten in het buitenland! πŸ˜„

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen