Skip to main content

Goedemiddag allemaal, 

Sinds ik van de zomer op vakantie ben geweest in het buitenland heb ik geen 3/4/5g verbinding meer in Nederland. Elke keer als ik m'n mobiele data aanzet moet ik opnieuw inloggen op het netwerk. Als ik op die melding druk word ik naar de My T-Mobile pagina gebracht waar ik vervolgens kan inloggen, of al ingelogd ben. Helaas heb ik dan nog steeds geen 3/4/5g verbinding. 

Op aandringen van m'n ouders heb ik maar een nieuwe telefoon gekocht, een Motorola G50, maar dat loste het probleem niet op. Vervolgens heb ik een nieuwe simkaart besteld, maar ook dat heeft niks geholpen. Ik ben alle instellingen al meerdere keren helemaal doorgelopen opzoek naar een fout, maar kon niks vinden. 

Misschien ben ik debiel en maak ik ergens een hele simpele fout, sluit ik niet uit overigens, maar ik weet niet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen. Is er iemand die mij kan helpen?

Hallo @Greet Bilspleet Mijn advies is ga even langs een TM shop en vraag hulp.

De meeste verkopers zijn niet te beroert om even te helpen.

Heb je geen achterstanden met je betalingen die nog niet zijn opgelost?

Is je gebruikerslimiet soms op? Enz. Enz.

probeer dit: Test de kaart in iemand anders zijn gsm. Werkt het dan wel?

Verwijder dan al de netwerkinstellingen in je Telefoon. En stel opnieuw in. 
Kijk in je My-T-Mobiles of je soms per ongeluk ergens een blokkade hebt aanstaan.

Laat even weten of het is opgelost