Skip to main content
Beantwoord

inloggen op netwerk?

  • October 21, 2021
  • 6 reacties
  • 3364 Bekeken

Sinds vannacht moet ik plots inloggen op mobiel netwerk?

Klantenservice kan mij niet helpen. Ik ben nu niet bereikbaar!

 

Hoe verhelp ik dit probleem?

 

Beste antwoord door HashtagSuus

Gênant…

 

Mijn MB's waren op 🙈 Had alleen geen waarschuwing gehad. Probleem opgelost 😂

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23235 reacties
  • October 21, 2021

Hallo @HashtagSuus 

Wat gebeurt er als je op die melding drukt of alleen je telefoon even herstart?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • October 21, 2021

Dat gaat niet want daar heb je internet voor nodig. En als ik op de WiFi zit krijg ik die melding niet. Opstarten herhaaldelijk gedaan, geen nut.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 21, 2021

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • October 21, 2021

Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik op de melding klik, krijg ik uitsluitend mijn verbruiksgegevens te zien. Als ik op wifi zit, verdwijnt de melding inderdaad. Bellen lukt mij nog wel, ik ga even met de klantenservice contact opnemen. 

Gelukkig niet de enige 🙌

Laat je even weten wat ze zeggen? Om 8u gebeld en moest maar elk half uur opnieuw opstarten 🤨


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • October 21, 2021

Ik kwam er net achter door het telefoontje dat door het omzetten/verlengen van mijn abonnement er een overgangsperiode van 6 dagen is. Binnen die 6 dagen ben ik daarom eigenlijk 'abonnementloos'. Ik heb 1 GB gekregen voor de aankomende dagen. Misschien is dit bij jou ook het geval? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • October 21, 2021

Gênant…

 

Mijn MB's waren op 🙈 Had alleen geen waarschuwing gehad. Probleem opgelost 😂