beste heer/mevrouw,
ik zit op dit moment op vakantie in Turkije ik kan op dit moment niet internetten ik heb echter mijn abonnement aangepast naar unlimeteddata&entertaiment toch saat er op mijn odido account dat ik een Turkije bundel moet kopen. wat is dit voor een onzin. ik betaal extra om in buitenland te kunnen internetten toch moet ik er voor extra betalen. mocht het kunnen om mijn abonnement naar Turkije te kunnen zetten zou het dan willen doen want ik heb internet erg hard nodig.
met vriendelijke groet
Hi,
Bij elk abonnement is datagebruik in de EU inbegrepen. Data buiten de EU, zoals Turkije, is niet standaard in elk abonnement. Dan dien je een bundel aan te schaffen voor de betreffende zone. De app geeft aan dat jouw abonnement geen data ingebrepen heeft in Turkije en dat je een bundel kunt bestellen om daar data te gebruiken. Dan is dat een abonnement wat je niet na 5 september 2023 hebt verlengt of nieuw aangeschaft. Toen is Odido als merk ontstaan, maar de oude abonnementen blijvej qua prijs en mogelijkheden hetzelfde.
Als je wel een abonnement wilt met data in Turkije (en ook Zwitserland en USA) en je kunt je abonnement al verlengen, dan kies je voor een nieuwe Odido Unlimited Plus of Unlimited premium. Dan heb je 50 Gb data in Turkije.
Beste Eric,
ik heb mijn abonnement in april dit jaar verlengd.
ik heb eergisteren mijn bundel aangepast naar unlimiteddata&entertainment ik weet niet waarom ik dit bundel in Turkije niet mag/kan gebruiken.
Hoi
De abonnement varianten waar data in Turkije in zit is Odido Unlimited Plus en Odido Unlimited Premium. Dat "entertainment " deel herken ik niet.
Je zou in je app dat Abonnement moeten zien. Ben je al aangemeld aan een Turks netwerk?
Ja ik ben aangemeld bij Turkse netwerk ik kan bellen namelijk.
Dit abonnement is geen Unlimited Plus of Unlimited Premium. Als ik kijk naar je laatste toestelbundel per 27 aug dan denk ik dat je vëvroegd verlengt hebt in April, maar de nieuwe bundels en voorwaarden gaan pas aansluitend aan het einde van je oude abonnement in.
Je oude abonnement heeft geen standaard Turkije, je nieuwe wel. Tot die tijd kun je dus alleen internettten in Turkije als je een bundel besteld.
Oh ik betaal voor niets op dit moment extra.
Kan het wel terug gedraaid worden?
ik heb dat abonnement genomen om in Turkije te kunnen internetten namelijk.
Je betaald pas voor je nieuwe abonnement zodra het ingaat. Je betaald nu alleen voor je oude abonnement. Je verlenging gaat pas later in. Kijk even de bevestiging van April op welke dag het nieuwe abonnement ingaat. Als je nieuwe abonnement een Unlimited Plus of Unlimited Premium is kun je vanaf die dag de 50Gb bundel in Turkije gebruiken.
Eric ik heb eergisteren mijn bundel aangepast zie
foto. Dat kan dan niet terug gedraaid worden. Ik hoopte dat ik met dat aanpassing dus in Turkije kon internetten. Ik zie het nu pas dat er geen Turkije bundel is
Hoi
Je kunt 1 keer per maand je bundels naar boven en beneden bijstellen. Maar in al de bundels van je oude abonnement zit inderdaad geen Turkije verbruik. Als je in April hebt verlengd naar een Odido Unlimited plus of Premium abonnement, dan zal data in Turkije, zodra je oude abonnement is afgelopen en je nieuwe ingaat, wel uit een bundel gaan.
Ok Eric dank je wel.
ik moet dus hele maand voor niets extra betalen.
dat is wel jammer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.