Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet bellen in het buitenland

• 11 februari 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Ik doe een stage in de Verenigde Staten voor 6 maanden en daarvoor ben ik overgestapt naar odido prepaid, maar ik kan niemand bellen of gebeld worden; de telefoon gaat niet eens over. Ik had voor ik weg ging een prepaid abonnement afgesloten (en er staat nog genoeg tegoed op), maar toen had ik ook nog mijn oude KPN abonnement lopen. Met dat abonnement kon ik nog gewoon bellen, maar dat nummer is overgezet naar Odido en die werkt dus niet. Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, de netwerkinstellingen gereset en handmatig gekoppeld aan het T-mobile netwerk, maar niks werkt.  Ik kan wel SMSjes ontvangen en sturen en ik gebruik een andere Esim voor internet.

Ik hoor graag wat het probleem is

Beste antwoord door eric

Ik denk dat prepaid bellen in Amerika niet wordt ondersteund. Je hebt daar namelijk alleen nog maar 4g bellen. 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Ik denk dat prepaid bellen in Amerika niet wordt ondersteund. Je hebt daar namelijk alleen nog maar 4g bellen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen