Skip to main content
Beantwoord

Ik heb geen service in Duitsland

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik ben momenteel in Duitsland en heb helaas geen service (geen bereik) in Duitsland. Ik heb telefoon ookal opnieuw opgestart, handmatig netwerk geselecteerd. Roaming staat ook aan. Maar helaas niks werkt.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Elyas.H 

Heb je toevallig een blokkade ingesteld in je Odido account of heb je een openstaande factuur/betalingsregeling?

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2025

Hallo ​@Elyas.H 

Heb je toevallig een blokkade ingesteld in je Odido account of heb je een openstaande factuur/betalingsregeling?

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Elyas, ik hoop dat je een mooie tijd hebt in Duitsland! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er een betalingsregeling loopt. Hierdoor stond er inderdaad een blokkade op roaming, zoals ​@Waqqas aangeeft. Ik heb deze meteen voor je opgeheven. Laat je het ons weten of je weer verbinding kan maken? Mocht je niet direct verbinding hebben, start dan je telefoon opnieuw op en maak (handmatig) verbinding met een netwerk in Duitsland. Dit kan via 

Telefónica, Telekom en Vodafone Germany. Handmatig verbinding maken doe je via Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie. Ik hoor het graag van je! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen