Skip to main content

ik heb geen netwerkverbinding in spanje

  • 22 July 2024
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

hoi 

ik zit in spanje en ik heb helemaal geen netwerkverbinding ik heb allles geprobeerd en helaas niks werkt.. kan iemand mij helpen. want dit is heel erg irirtant.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Momorabit, van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in Spanje bent, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9932. Daarbij zie ik dat je een betalingsregeling bij ons hebt lopen. Bij een betalingsregeling, krijg je automatisch een blokkade voor Roaming, zodat extra kosten voorkomen kunnen worden. Nu zijn we daar niet de moeilijkste in en zijn we bereid om deze blokkade handmatig voor je te verwijderen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad middels een andere optie en dat een collega de blokkade voor Roaming heeft verwijderd. Start je toestel even opnieuw op, daarna zou het moeten werken! Wat je ook altijd kunt doen, is handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Spanje kan je zien dat je verbinding kunt maken met de volgende netwerken: Movistar, Orange, Vodafone & Xfera (Yoigo). 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

Reageer