De PS5 is bedraad verbonden aan het internet bij Caiway Mijn Mobiele abonnement is Unlimited Plus Ik heb al geprobeerd om de APN te veranderen naar "internet” onder hotspot, nog niet geprobeerd onder Mobile Data op mijn iPhone, maar ik ben bang dat dit wel gevolgen kan hebben voor de beveiliging Via een wifi verbinding werkt het wel, maar ik zou het graag voor onderweg willen gebruiken Op de Playstation Portal zelf heb ik al geprobeerd de IPV4, de subnet mask, de default gateway en de DNS te veranderen, helaas nog steeds geen succes
Hoewel de video niet helemaal hielp, hebbben de reacties daar veel geholpen. Ik heb op basis daarvan een poortdoorsturing gedaan en sindsdien werkt het perfect! ontzettend bedankt!
Je praat hier met andere klanten. Gisteren heb je al in 3 bestaande topics over hetzelfde onderwerp gereageerd. Dus wacht daar eventuele reacties af. Een 4e zelfde topic openen heeft geen toegevoegde waarde.
Hoewel de video niet helemaal hielp, hebbben de reacties daar veel geholpen. Ik heb op basis daarvan een poortdoorsturing gedaan en sindsdien werkt het perfect! ontzettend bedankt!
Hi @Jesse James fijn dat het heeft geholpen, daar ben ik blij mee! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en veel gameplezier! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.