Skip to main content
Beantwoord

Hoe verbind ik een Playstation Portal succesvol met een hotspot op mijn iPhone 15?

• 23 februari 2025
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Voor wat extra informatie:

De PS5 is bedraad verbonden aan het internet bij Caiway
Mijn Mobiele abonnement is Unlimited Plus
Ik heb al geprobeerd om de APN te veranderen naar "internet” onder hotspot, nog niet geprobeerd onder Mobile Data op mijn iPhone, maar ik ben bang dat dit wel gevolgen kan hebben voor de beveiliging
Via een wifi verbinding werkt het wel, maar ik zou het graag voor onderweg willen gebruiken
Op de Playstation Portal zelf heb ik al geprobeerd de IPV4, de subnet mask, de default gateway en de DNS te veranderen, helaas nog steeds geen succes

Beste antwoord door Jesse James

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Jesse James, van harte welkom op onze Community! Dit is een hele goede vraag. Lukt het verbinden via HotSpot met een andere telefoon wel of alleen met jouw iPhone niet? Ik heb zelf zitten Googelen en ben dit filmpje tegengekomen: https://www.reddit.com/r/PlaystationPortal/comments/1dmkbxa/how_to_successfully_use_your_phones_hotspot_with/?tl=nl&rdt=58286. Zou je dat eens kunnen proberen om te kijken of het lukt? 

Ik hoor het graag van je! 

Hallo Pharwin,

Hoewel de video niet helemaal hielp, hebbben de reacties daar veel geholpen. Ik heb op basis daarvan een poortdoorsturing gedaan en sindsdien werkt het perfect! ontzettend bedankt!

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8828 reacties
  • 24 februari 2025

Je praat hier met andere klanten.  Gisteren heb je al in 3 bestaande topics over hetzelfde onderwerp gereageerd.  Dus wacht daar eventuele reacties af. Een 4e zelfde topic openen heeft geen toegevoegde waarde.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Jesse James, van harte welkom op onze Community! Dit is een hele goede vraag. Lukt het verbinden via HotSpot met een andere telefoon wel of alleen met jouw iPhone niet? Ik heb zelf zitten Googelen en ben dit filmpje tegengekomen: https://www.reddit.com/r/PlaystationPortal/comments/1dmkbxa/how_to_successfully_use_your_phones_hotspot_with/?tl=nl&rdt=58286. Zou je dat eens kunnen proberen om te kijken of het lukt? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo Pharwin,

Hoewel de video niet helemaal hielp, hebbben de reacties daar veel geholpen. Ik heb op basis daarvan een poortdoorsturing gedaan en sindsdien werkt het perfect! ontzettend bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Jesse James fijn dat het heeft geholpen, daar ben ik blij mee! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en veel gameplezier! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen